مسابقه‌ای بزرگ به راه افتاده و چهره‌های معروفی که در یک سال گذشته بخشی از آنتن تلویزیون را دراختیار داشته‌اند، با یکدیگر رقابت می‌کنند تا «مردم» از میان آنها برترین‌ها را انتخاب کنند. هر برنامه‌‌، بازیگر، کارگردان، مجری و... در زمان پخش مخاطبانی را با خود همراه کرده و امتیاز‌هایی را به نام خود به ثبت می‌رساند.
کد خبر: ۸۸۸۶۳۲
نیاز چهره‌‌‌‌های معروف به ستاره‌‌های مردمی!

امروزه که وسایل ارتباط جمعی گسترش یافته و تلفن‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی به ابزاری برای بیان عقاید تبدیل شده‌اند، خیلی زود سازندگان یک برنامه بازخورد‌های مردمی را دریافت کرده و متوجه می‌شوند آیا کارشان توانسته نظر مردم را جلب کند یا خیر! برخی برنامه‌ها هم پیشینه طولانی دارند که همین نشان‌دهنده حمایت مردم از آنها و تداوم زنده بودنشان است.

اما حکایت برنامه سه ستاره که از شبکه سه پخش می‌شود، چیز دیگری است.این برنامه در یک زمان فشرده قرار است، یک سال گذشته تلویزیون را رصد کرده و به رای مردم برگزیدگان را معرفی کند.

این رقابت کاملا فشرده و به قول جناب خان مویرگی است؛ چون مردم باید از میان بهترین‌ها، برترین‌ها را انتخاب کنند و این انتخاب برای آنهایی که به برنامه سه‌ستاره راه یافته‌اند کاملا سرنوشت‌ساز است. برگزیده باید خیلی کامل باشد که «مردم» زیاد به او رای داده و او را انتخاب کنند. شاید برای همین است که برخی بازیگران، مجریان و... از ظرفیت فضای مجازی بخصوص اینستاگرام استفاده می‌کنند و از مردم می‌خواهند به آنها رای دهند. این رای جمع کردن سوای هیجانی که برای شرکت‌کنندگان و مردم دارد، نشان‌دهنده سمت و سوی سلیقه مردم هم هست؛ مردمی که اگر حمایتشان از برنامه‌ها و برنامه‌سازان تلویزیون نباشد؛ توفیقی نصیب آنها نخواهد شد.

سه ستاره نشان خواهد داد که چه کسانی در سال آینده باز هم می‌توانند با اعتماد به نفس بیشتری، آنتن‌داری کنند و از طریق تلویزیون رو در روی مردم بنشینند، چشم در چشم آنها سخن بگویند و خلاقیت و عقاید خود را عرضه کنند.

همان‌گونه که مسابقه استندآپ کمدی‌های برنامه خندوانه نشان داد سلیقه مردم در طنز و کمدی به کدام سمت رفته و کدام کمدین‌ها شانس این را دارند که راهشان را ادامه دهند و کدام‌ها باید روش‌های دیگر را بیازمایند و توانایی و خلاقیت خود را بروز دهند تا مردم باز هم آنها را دوست داشته باشند و از آنها حمایت کنند.

سه ستاره در واقع ستاره‌هایی است که مردم هوشمندانه به کسانی می‌دهند که کار آنها را قبول داشته و تمایل دارند آنها را بیشتر در تلویزیون ببینند. در چنین شرایطی حتی برای چهره‌های مطرح هم دریافت ستاره‌های مردمی بسیار اهمیت دارد.

طاهره آشیانی - جام‌جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها