رییس پلیس تهران اعلام کرد

زمان مجاز فعالیت صنوف در نیمه دوم سال

سردار ساجدی نیا خبر داد؛

افزایش ساعات کار صنوف تا 1 بامداد

فرمانده انتظامی تهران بزرگ، از آغاز مرحله اول طرح نوروزی پلیس پایتخت از ۱۵ تا ۲۹ اسفند خبر داد و گفت: در این ایام شاهد حضور پررنگ پلیس در محلات تهران خواهیم بود.
کد خبر: ۸۸۶۷۰۶
افزایش ساعات کار صنوف تا 1 بامداد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، سردار حسین ساجدی‌نیا با اشاره به آغاز اولین مرحله از طرح نوروزی پلیس پایتخت گفت: در این طرح شاهد حضور پررنگ پلیس پایتخت در اطراف مراکز خرید خواهیم بود، همچنین طرح‌های امنیتی، ترافیکی و انتظامی در حوزه‌های مختلف در دستور کار قرار گرفته به گونه‌ای که در این ایام شهروندان شاهد فعالیت‌های مضاعف پلیس و نیز گشتی‌ها در سطح محلات خواهند بود.

وی گفت: ماموران پلیس قبل از سال نو در مراکز تجاری، بازار و نمایشگاه‌های بهاره شهر تهران مستقر خواهند شد و نسبت به انتظام‌بخشی و ایجاد محیطی آرام برای جلوگیری از سرقت و دستگیری سارقان در اطراف این اماکن اقدام می‌کنند؛ ضمن اینکه تمامی این مراکز تحت پوشش پلیس محسوس و نامحسوس قرار دارند تا با انواع جرایم مقابله شود.

به گفته رئیس پلیس تهران، همزمان طرح کنترل مجرمان پایتخت به ویژه سارقان در کلانتری‌ها و پلیس آگاهی اجرا می‌شود. همچنین طرح ساماندهی دست‌فروشان به صورت مشترک میان پلیس‌های تخصصی و شهرداری به اجرا در می‌آید تا خللی در تردد شهروندان ایجاد نشود.

ساجدی‌نیا در ادامه همچنین به همکاری پلیس پایتخت با ماموران تعزیرات برای برخورد با تخلفات صنفی اشاره کرد و افزود: همزمان با مراجعه تیم‌های بازرسی سازمان تعزیرات حکومتی به واحدهای صنفی، پلیس تهران بزرگ با همراهی ماموران تعزیرات در صورتی که این واحدها مرتکب تخلف و عدول از نظامات صنفی شوند، نسبت به برخورد با آنها اقدام خواهد کرد.

وی همچنین از استقرار نیروهای پلیس به صورت نامحسوس در ایستگاه‌های مترو و اتوبوس خبر داد و افزود: برای مبارزه با سرقت، پلیس آگاهی اجرای طرح‌های عملیاتی در این مکان‌ها را در دستور کار قرار داده است.

افزایش ساعات کار صنوف تا 1 بامداد

ساجدی‌نیا همچنین به افزایش ساعت کاری واحدهای صنفی ارائه‌دهنده خدمات به شهروندان اشاره کرد و گفت: برای ایجاد تسهیلات برای همه افراد جامعه و همچنین از آنجایی که برخی افراد به دلیل مشکلات کاری معمولا در ساعات پایانی روز نسبت به خرید شب عید اقدام می‌کنند، پلیس پایتخت ضمن هماهنگی با مسئولان اتحادیه‌های صنفی، ساعت کاری صنوف را یک ساعت افزایش داده و بنابراین واحدهای ارائه‌دهنده خدمات به شهروندان می‌توانند تا ساعت ۱ بامداد به فعالیت بپردازند.

وی همچنین به تمهیدات در نظر گرفته شده برای تسهیل در آمد و شد خودروها در روزهای پایانی سال اشاره کرد و افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های همه ساله پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تسهیلاتی برای تردد آسان در روزهای شلوغ پایانی سال در نظر گرفته است تا با توجه به سفرهای درون‌شهری به ویژه در معابر منتهی به مراکز خرید و افزایش تقاضای مردم برای خریدهای نوروزی، شاهد ترافیک روان در برخی مناطق تهران باشیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از ارائه خدمات مضاعف به هموطنانی که قصد سفر به خارج از کشور را دارند خبر داد و گفت: ماموران مستقر در شعب صدور گذرنامه تهران بزرگ با حضور مستمر و افزایش ساعت کاری نسبت به ارائه خدمات مناسب در ایام پایانی سال و حتی در ایام نوروز و تعطیلات سال نو اقدام خواهند کرد. همچنین کمیسیون رسیدگی به گذرنامه‌های مخدوش و مفقود که در طول سال به مدت دو هفته یک بار برگزار می‌شد، در ایام پایانی سال و نوروز به صورت هفتگی برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها