چهار سارق مسلح که با پوشش زنانه به طلافروشی در مشهد دستبرد زده و ده‌کیلو طلا سرقت کرده بودند، در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۸۴۶۱۷
عملیات شبانه برای دستگیری دزدان مسلح طلافروشی

به گزارش جام‌جم ، شامگاه 26 بهمن امسال چهار سارق مسلح که یکی از آنان پوشش زنانه داشت، به یک طلافروشی در چهارراه ورزش منطقه قاسم‌آباد مشهد حمله‌ور شد و با تهدید سلاح و تخریب شیشه‌های داخلی ویترین مغازه به وسیله تبر، ده کیلوگرم طلا را سرقت کردند.

دزدان پس از این سرقت با دو موتورسیکلت پلاک مخدوش از محل فرار کردند. با اعلام این خبر به پلیس، تیمی از کارآگاهان با دستور قاضی حیدری، بازپرس دادسرای مشهد تحقیقات برای دستگیری متهمان را آغاز کردند. پس از گذشت هشت روز از سرقت، هویت سارقان شناسایی شد و ساعت 23 و 45 سه‌شنبه عملیات دستگیری متهمان با حضور بازپرس پرونده آغاز شد و در مرحله اول فردی به نام اسماعیل 26 ساله در محله خواجه ربیع دستگیر شد.

رضا 29 ساله و وحید 30 ساله دو عضو دیگر این باند سرقت‌های مسلحانه که سوابق کیفری دارند نیز ساعت 2 بامداد روز پنجم اسفند هنگام استراحت در مخفیگاه‌شان دستگیر شدند. سرانجام ساعت 6 و 30 دقیقه صبح چهارشنبه ماموران وارد مخفیگاه سرکرده باند در یک مجتمع مسکونی در بلوار اندیشه قاسم‌آباد شدند.

متهم که متوجه حضور پلیس شده بود، قصد داشت با طناب از پنجره طبقه پنجم فرار کند که موفق نشد. او وقتی خود را در محاصره دید، درحالی که از طناب آویزان بود، اقدام به تیراندازی کرد که ماموران کتف او را هدف قرار داده و سارق با از دست دادن تعادلش، سقوط کرد و پاهایش نیز آسیب دید. همسر متهم نیز هنگام فرار شوهرش کیف پر از اسلحه و گلوله را به او تحویل داده بود که او نیز دستگیر شد. تحقیقات از متهمان برای کشف سرقت‌های احتمالی دیگر ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها