دختر سوئدی آزاد شده از چنگال تروریست‌های داعش در عراق، زندگی در کنار آن افراد را بسیار دشوار توصیف کرد.
کد خبر: ۸۸۴۴۱۰
روایت دختر سوئدی از زندگی طاقت ‌فرسا با داعشی‌ها

به گزارش جام جم آنلاین، یک دختر 16 ساله سوئدی که به تازگی توسط نیروهای کُرد عراق از دست عناصر داعش آزاد شده است، زندگی با تروریست های داعش را بسیار دشوار و طاقت ‌فرسا توصیف کرد.

این دختر نوجوان سوئدی بعد از آزادی از دست تروریست های داعش در شمال عراق، در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی کُرد زبان گفت: سال 2014 توسط یک عضو داعش در سوئد فریب خوردم.

وی به شبکه تلویزیونی کردستان 24 گفت که در ابتدا رابطه اش با این فرد خوب بوده، اما وی پس از مدتی به تماشای ویدیوهای داعش و سخن گفتن و ابراز علاقه به داعش پرداخته و بعد گفته است که می خواهد به داعش ملحق شود.

این دختر سوئدی تاکید کرده که به همراه آن پسر هوادار داعش، اواخر ماه مه سال 2015 عازم یکی از شهرهای مرزی ترکیه شده و از آنجا به سوریه سفر کرده اند؛ سپس داعشی ها آنها را از سوریه به شهر موصل عراق منتقل کرده اند.

وی افزود: در موصل زندگی با داعشی ها بسیار دشوار و طاقت‌فرسا بوده است و به محض این که تلفنی در آنجا یافتم، با مادرم تماس گرفتم و گفتم که می خواهم به سوئد برگردم.

این دختر سوئدی، 17 فوریه سال جاری توسط نیروهای کُرد عراق از دست تروریست های داعش آزاد شد و همچنان در کردستان عراق به سر می برد.

به اذعان دستگاه های اطلاعاتی متعدد، تاکنون صدها زن و مرد غربی، کشور خود را برای پیوستن به گروهک تروریستی داعش در عراق و سوریه ترک کرده اند.

منبع:پایگاه خبری العالم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها