فرزاد فرزین چند روز پیش از انتشار آلبوم جدیدش «6»، تک قطعه ای از این آلبوم را منتشر کرد.
کد خبر: ۸۸۳۴۱۸
«آدمای بعد تو» با صدای «فرزاد فرزین» + دانلود

به گزارش جام جم نوا، فرزاد فرزین که در تاریخ 6 اسفند ششمین آلبوم خود را به نام «6» در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد کرد، قطعه یازدهم آلبوم جدیدش را چند روز پیش از انتشار آلبومش در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار داد تا دوستداران این خواننده، چند روز پیش از انتشار این آلبوم، یکی از قطعات این آلبوم را بشنوند.

این خواننده در فایلی صوتی که در کانال تلگرامش منتشر کرد، درباره این قطعه و اخبار این روزهایش توضیح داد: «بعد از تور کنسرت های زمستانه، آلبوم 6 برای تکثیر و چاپ حاضر شد و تحویل داده شد تا مراحل تولیداش انجام شود. آلبوم قطعا روز ششم منتشر خواهد شد و ویدئوهای آن هم حاضر شده است که در روز رونمایی خصوصی آلبوم که قرار است با حضور برخی چهره ها برگزار شود، پخش خواهد شد و به مرور در اختیار رسانه ها و دوستداران موسیقی نیز قرار خواهد گرفت. امیدوارم که بشنوید و لذت ببرید. خیلی خسته شدم و انرژی زیادی این آلبوم از من گرفت ولی امیدوارم مورد توجه تان قرار بگیرد. قطعاتی که در تیزر آلبوم استفاده شده‌اند اصلا بهترین قطعات آلبوم نیستند و اعتقاد دارم این آلبوم قطعات خوب دیگری هم دارد. درباره ترانه‌ها هم باید بگویم که بر اساس محتوای موسیقی انتخاب شده اند و وقت و انرزی زیادی نیز برای آنها صرف شده است. امیدوارم این آلبوم بتواند نظر عموم مخاطبان موسیقی را جلب کند. قطعه «آدمای بعد تو» یکی از قطعات مورد علاقه من در آلبوم 6 است.»

ششمین آلبوم فرزاد فرزین در حالی روانه بازار موسیقی کشور می‌شود که این خواننده تاکنون آلبوم‌های شراره، شوک،شانس، شلیک و شخصی را روانه بازار موسیقی کشور کرده است. آلبوم جدید این خواننده شامل 12 قطعه است که امیرمیلاد نیکزاد، مهران خلیلی، کوشان حداد، بهروز علیاری، اشکان آبرون، علیرضا افشار و یک تنظیم کننده اهل کشور ترکیه‌، قطعات این آلبوم را تنظیم کرده اند.

تمام ملودی های این آلبوم به جز دو قطعه که علیرضا افشار آهنگساز جوان آنرا آهنگسازی کرده، از ساخته های خود فرزاد فرزین است و کلیه ترانه ها برای نخستین بار از سروده‌های «حامد رجبی و مسعود محمدی» است.

میکس و مستر این قطعات را نیز کوشان حداد، آرش پاکزاد،محمد فلاحی، تایماز اطاعتی و یک موزیسین ترکیه‌ای انجام داده‌اند. علیرضا افشار علاوه بر آهنگسازی و تنظیم در این آلبوم، ناظر هنری آلبوم نیز هست.

برادران بوشهری کارگردانی تیزر و ویدئوهای این آلبوم را بر عهده داشته اند و آلبوم «6» به تهیه کنندگی شرکت «هنر اول» روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.

هم اکنون می توانید قطعه «آدمای بعد تو» را از اینجا آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها