رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: سارقان خودروهای مدل بالا که با استفاده از زنان بدپوشش از چند استان کشور سرقت می کردند، توسط کارآگاهان پلیس اصفهان دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۸۱۹۲۰
شگرد جدید سرقت خودروهای مدل بالا لو رفت + عکس

به گزارش جام جم آنلاین ، سرهنگ ستار خسروی گفت: از سه ماه گذشته کارآگاهان این پلیس در جریان شکایت هایی مبنی بر سرقت خودروهای مدل بالا با شگردهای مشابه در شهر های اصفهان، کرج و تهران قرار گرفتند که در پی آن سرقت های مسلحانه ای نیز از خریداران این نوع خودروها در شهر شیراز صورت گرفت.

وی افزود: بلافاصله یک تیم تخصصی از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت تشکیل و تحقیقات وسیعی در این زمینه آغاز و مشخص شد تمامی سرقت ها با شیوه طعمه قرار دادن زنان بد پوشش انجام شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در خصوص شگرد سارقان، گفت: دراین نوع سرقت ها زنان بد پوشش، در مسیر خودروهای مدل بالا ایستاده و با طرح دوستی، سوار بر آن می شدند اما راننده را به بهانه خرید تنقلات از خودروی خود پیاده و بلافاصله با کمک هم‌دستان شان، اتومبیل را به سرقت می بردند.

خسروی افزود: متهمان پس از سرقت، خودرو رابه شیراز منتقل و اقدام به تبلیغ فروش خودروهای مدل بالا در سایت های اینترنتی و درج آگهی در روزنامه ها می کردند و وقتی متقاضی با شماره تلفن ارائه شده تماس می گرفت از او می خواستند که با چک رمزدار به دفتر کار آنها مراجعه کند.

وی عنوان کرد: پس از مراجعه متقاضیان به دفتر، متهمان با تهدید سلاح کمری دست و پای آنها را بسته و پس از ضرب و جرح و تزریق آمپول بی حسی به دست و گردنشان اموال آنها را سرقت و سریعاً به یکی از صرافی ها مراجعه و چک رمزدار را به پول نقد تبدیل و متواری می شدند.

سرهنگ خسروی اظهار داشت: با توجه به اهمیت این پرونده و خطرناک بودن نوع سرقت هایی که توسط اعضای این باند انجام شده، تحقیقات پلیس در نهایت دقت و ظرافت تمام برای دستگیری این باند ادامه یافت که سرانجام طی دو عملیات مشترک در اصفهان و شیراز، سه متهم مرد و سه زن این باند شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت: با دستگیری متهمان، همدست دیگر آنها نیز طی عملیاتی در شهرستان کرج، در حالیکه قصد خروج از کشور را داشت، دستگیر شد.

سرهنگ خسروی افزود: از متهمان چهار دستگاه خودروی مدل بالا به همراه ۳۰ هزار دلار وجه نقد که در آخرین سرقت به دست آورده بودند، اسپری فلفل و مدارک خودروهای مسروقه و تعدادی مدارک جعلی خودرو کشف شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان افزود: متهمان، دارای سابقه سرقت به عنف هستند و آثار جراحات وارده بر بدن شکات، حاکی از خشونت آنها است.

وی درخصوص این گونه جرایم به مردم هشدار داد: برای خرید خودرو به آگهی های درج شده در سایت ها و روزنامه ها اطمینان نکرده و حتماً خودرو را در بنگاه های مجاز معامله کنند و در صورت مشاهده هرگونه رفتار مشکوک از سوی فروشندگان، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها