پلیس قلابی زن که به بهانه ازدواج پسری را در بی‌تالک فریب داده و از او کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۸۸۰۷۵۰
کلاهبرداری پلیس قلابی زن در «بی‌تالک»

به گزارش جام‌جم ، هفدهم بهمن امسال پسر جوانی با حضور در پلیس فتای استان خراسان رضوی از یک پلیس زن به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد.

مالباخته در اظهاراتش گفت: دو ماه پیش با دختر جوانی در «بی‌ تالک» آشنا شدم و ارتباطمان شکل گرفت و هر از گاهی با هم تلفنی حرف می‌زدیم. او مدعی بود از ماموران انتظامی است و درجه سروانی دارد. به گمان این که گفته‌هایش صحت دارد فریبش را خورده و اعتمادم به او جلب شد.

وی اضافه کرد: در جریان این دوستی اینترنتی به او علاقه‌مند شدم. دختر جوان زمانی که متوجه علاقه من شد، ادعا کرد که او نیز به من علاقه‌مند است.

شاکی تصریح کرد: او در ادامه دوستی اینترنتی‌مان مدعی شد که بتازگی با یکی از دوستانش مهدکودکی را در مشهد راه‌اندازی کرده و مدیریت آن را نیز علاوه بر حرفه پلیسی‌اش برعهده دارد و اگر تمایل داشته باشم می‌تواند مرا هم به عنوان شریک در این مهدکودک سهیم کند. مبلغ چهار میلیون تومان از من درخواست پول کرد که آن را به حسابش واریز کردم. او سپس به بهانه سفر و سرقت شدن تلفن همراهش ارتباطش را قطع کرد. همچنین یک گوشی تلفن همراه را مقابل مهدکودکی در مشهد برده و تحویل زن میانسالی دادم.

مالباخته خاطرنشان کرد: زمانی که خبری از او نشد، به همان مهد کودک رفتم که مسئولان آنجا گفتند، مدیر مهدکودک زن دیگری است و خانم پلیس را نمی‌شناسند. همان جا بود که متوجه شدم او کلاهبردار است.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری پلیس قلابی زن آغاز شد تا این که ردی از مخفیگاه او در اطراف مشهد به دست آمد و متهم که زن میانسالی بود، دستگیر شد.

متهم زن با انتقال به پلیس فتای استان خراسان رضوی بازجویی شد و به جعل عنوان پلیس و کلاهبرداری از جوان خواستگار اعتراف کرد.

وی در اظهاراتش گفت: پس از جدایی از همسرم، هزینه زندگی‌ام را به سختی تامین می‌کردم، بنابراین با عضویت در بی‌تالک تصمیم گرفتم با جعل عنوان پلیس زن، مردان جوان را به دام انداخته و از آنها کلاهبرداری کنم. شاکی در بی‌تالک به دام من افتاد و گمان می‌کرد پلیس هستم. برای این که اعتمادش را بیشتر جلب کنم، عکس‌های اینستاگرامی یک دختر جوان را سرقت و آن را برای پسر جوان ارسال می‌کردم. او شیفته من شده و فریب حرف‌هایم را خورده بود.

سرهنگ جواد جهانشیری، رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی در این‌باره گفت: با اعتراف متهم زن، او روانه زندان شد. تحقیقات برای مشخص شدن دیگر کلاهبرداری او از افراد دیگر ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها