فرزاد حافظی، سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان با سلاح سرد مورد حمله چند نفر ناشناس قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد.
کد خبر: ۸۷۹۵۶۰
حمله به سرمربی نفت‌ مسجد سلیمان با شمشیر و قمه!

به گزارش جام جم ورزشی ، فرزاد حافظی که باتوجه به حمله جمعه شب به وی در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد، در این زمینه اظهارکرد: چندین روز بود که چند نفر بر سر تمرین ما می‌آمدند و به تیم و بازیکنان فحاشی می‌کردند. این عده به دنبال پول و اخاذی هستند و نمی‌دانم در مسجدسلیمان کسی نیست که این سه چهار نفر را جمع کند؟

وی گفت: این چند نفر تیم ما را خراب کرده‌اند و وقتی تیم پیش از مسابقات در حال گرم کردن است، به بازیکنان فحاشی و روحیه بازیکنان جوان را تضعیف می‌کنند حتی چندین‌ بار چند بازیکن ما می‌خواستند چمدان‌های خود را جمع کنند و بروند که با خواهش من، ماندند. من خودم و خودم هستم و پولی هم نیست و وضعیت تیم اصلا خوب نمی‌باشد و مسوولان هم به آن رسیدگی نمی‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان گفت: حتی یک پاداش هم به ما نداده‌اند و پول بیشتر بازیکنان تیم نیز پرداخت نشده است. وضعیت تیم اکنون خوب شده ولی مخالفان، سنگ‌اندازی می‌کند. این‌ها هدایت شده هستند و از مدیران فعلی خط می‌گیرند. چندین ‌بار هم با مدیران تماس گرفتم ولی واکنش نشان ندادند.

وی درباره حادثه شب گذشته نیز توضیح داد: روز گذشته پس از تمرین، زمانی که از استادیوم خارج شدم، چهار نفر با شمشیر و قمه به من حمله کردند و من هم که سوار ماشینم بودم، سریع دنده عقب گرفتم و به داخل استادیوم برگشتم و به نیروی انتظامی هم گزارش دادیم.

حافظی افزود: من به خانه‌ام برگشتم و بعد برای کاری مجددا به بیرون از خانه رفتم و بازهم این افراد که سوار بر یک پژو طوسی رنگ بودند، من را تعقیب ‌کردند تا این که ساعت 21، که من به درب خانه‌ام رسیدم، سه نفر به من حمله کردند و اجازه ندادند وارد خانه‌ام شوم و با لوله به سرم ضرباتی وارد کردند و با شمشیر هم به کمرم زدند، به صورتی که 25 تا 30 بخیه خورد.

وی بیان کرد: پس از این حادثه من به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شدم و تحت نظر بودم و امروز هم در حالی که حالم خوب نیست، با رضایت خودم از بیمارستان مرخص شدم، در حالی که پزشک گفت علائم‌ات خطرناک است و باید بستری باشی. اکنون حالت تهوع دارم ولی به دلیل این‌که بازیکنانم نگران هستند، از بیمارستان مرخص شدم تا سر تمرینات تیم حاضر شوم.

سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان گفت: این نفرات مشخص هستند و حتی با رییس کانون هواداران نیز تماس گرفته بودند و گفته بودند که اگر شش هفت میلیون تومان برای ما بگیری، دست می‌کشیم. این‌ها دنبال پول هستند و باید بگویم این حاصل کارهای آقای رضاییان (مدیرعامل سابق باشگاه نفت مسجدسلیمان) است و چرا سال گذشته که تیم 20 باخت آورد، تماشاگران چیزی نمی‌گفتند و حتی سرمربی را تشویق می‌کردند ولی الان که وضعیت تیم خوب است، با ما این گونه رفتار می‌کنند؟ آن موقع با پول دهن آن‌ها را بسته بودند.

وی ادامه داد: واقعا مسوولان نمی‌توانند این چهار پنج نفر را بگیرند؟ من سه فرزند دارم و گناه من چیست که باید کتک بخورم؟ این افراد سابقه‌دار هستند و هر کدام حداقل 20 پرونده دارند. مسوولان هیچ پیگیری نمی‌کنند.

حافظی گفت: از آقای عالی‌پور مدیرعامل شرکت ملی مناطق‌ نفت‌خیز جنوب خواهش می‌کنم به افرادی که مسئولیت می‌دهد از آن‌ها بخواهد که کارایی لازم را داشته باشند. ما در نیم‌فصل سه بازیکن جذب کردیم اما مسوولان سه هفته است که برای پرداخت پول آن‌ها، امروز و فردا و کارشکنی می‌کنند تا پول آن‌ها پرداخت نشود.

منبع: ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها