تبهکاران

زوج شیاد

«اشلی وید» زن 22 ساله خطرناکی است که به دلیل بیمار روانی‌اش هیچ بویی از احساسات و انسانیت نبرده است.
کد خبر: ۸۷۸۷۱۸
او کودک به دنیا نیامده را ربود

به گزارش جام جم آنلاین،وی ژانویه 2015 در نیویورک طی اقدامی غیرانسانی وارد خانه زنی باردار به نام آنجلیک ساتن شد‌ ‌و برای تصاحب فرزند متولد نشده‌اش، پس از بریدن گردن او، با ضربات شدید و پی در پی چاقو به خیال خودش او را سزارین کرده و جنین را از شکم او بیرون کشید. سپس مادر بی‌چاره را در همان حال رها کرد و از صحنه گریخت.

وی پس از رسیدن به منزل، به نامزدش گفت ‌ نوزاد را از رحم مادری که در حادثه‌ای مرده بود درآورده و قصد نگهداری از او را دارد اما با توجه به آگاهی نامزد اشلی از پیشینه بیماری روانی او و ظواهر غیرواقعی و باورنکردنی ماجرا، وی داستان اشلی را باور نکرد و مخفیانه ‌ ماجرا را به پلیس گزارش داد و از آنها درخواست کمک کرد.

دیری نگذشت که با ورود پلیس حقیقت روشن شد و همه از بلایی که بر سر آنجلیک آمده بود باخبر شدند.

گرچه پلیس خیلی زود متوجه حقیقت شد و تیم اورژانس، او و دختر تازه متولد شده‌اش را به بیمارستان منتقل کردند اما آنجلیک به‌دلیل ضربات وحشیانه چاقو و از دست دادن خون فراوان دوام نیاورد و در بیمارستان جان سپرد.

پلیس درباره این اتفاق وحشتناک به خبرنگاران محلی گفت: «به احتمال زیاد هدف قاتل از ارتکاب به این جرم وحشیانه دزدیدن جنین هشت ماهه داخل رحم مقتول بوده است.

با توجه به فرا رسیدن کریسمس و سال نو، متاسفانه این اتفاق باورنکردنی شروعی خونین و هراس‌انگیز را برای ما در این فصل رقم زد. »

براساس تحقیقات پلیس و پرس و جوی صورت گرفته از اهالی محله‌ای که اشلی در آن سکونت داشت، پلیس دریافت که وی از مدتی پیش به همسایه‌های خود اعلام کرده بود که باردار است و به‌زودی صاحب فرزند خواهد شد.

از این‌رو پلیس برای اطمینان از صحت این موضوع چند آزمایش بارداری روی وی انجام داد که مشخص شد او باردار نبوده و همه این داستان‌ها مقدمه‌ای برای اجرای نقشه از پیش طراحی شده ربودن جنین متولد نشده‌ از رحم آنجلیک بوده است.

گرچه در این ماجرا اشلی دستگیر شد، اما ‌هیچگاه مشخص نشد که قاتل و مقتول چگونه و از چه طریق با هم آشنا شده بودند که مقتول این‌گونه راحت و با اطمینان قاتل را به خانه خود راه داده است.

در نهایت دادگاه رسیدگی به این جنایت در حالی برگزار شد که دوستان و اقوام قربانی این حادثه با روبان‌هایی صورتی به یاد این مادر بیگناه در دادگاه شرکت کرده بودند.

پس از برگزاری دادگاه و مشخص شدن حکم حبس ابد قاتل، دوستان آنجلیک در صفحات توییتر خود از او به‌عنوان یک فرشته واقعی یاد کرده که با بال‌های پاک خود به سمت خدا به پرواز درآمد و آنها را به‌منظور رسیدن به منزل واقعی‌اش برای همیشه تنها گذاشت.

ضمیمه تپش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها