مدیرکل صداوسیمای مرکز کردستان گفت: براساس نظرسنجی‌های صورت گرفته، برنامه تلویزیونی «چریکه شو» دارای 98 درصد بیننده و بیش از 90درصد رضایتمند‌ی است.
کد خبر: ۸۷۷۸۳۶

به گزارش روابط عمومی معاونت امور مجلس و استان‌های رسانه ملی، ابوالقاسم امان‌اللهی، با بیان این که یکی از مأموریت‌های اساسی مراکز صداوسیما در استان‌های مختلف هدایت افکارعمومی براساس فرهنگ بومی و اسلامی است، به برنامه‌ریزی منسجم و هدفمند در این حوزه اشاره کرد و گفت: یکی از این برنامه‌ها که با استقبال گسترده‌ای هم مواجه شده و شمار بینندگان آن فراتر از استان، به مناطق همجوار و حتی کشورهای خارجی رفته، «چریکه شو» است.

وی ادامه داد: طیف وسیعی از مردم از نوجوانان گرفته تا افراد بالای 60 سال به عنوان خوانندگان غیرحرفه‌ای در این برنامه حضور می‌یابند و مخاطبان آن هم مربوط به گروه سنی خاصی نمی‌شوند.

امان‌اللهی با بیان این که موسیقی اصیل کردی به عنوان یکی از محورهای اساسی این برنامه انتخاب شده است، خاطرنشان کرد: حراست از فرهنگ و موسیقی بومی در مقابل آهنگ‌های مبتذل و بی‌هویت وارداتی و همچنین پاسخگویی به ذائقه و نیازهای فرهنگی مخاطبان، دلیل این انتخاب بوده است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر و براساس نظرسنجی‌های صورت گرفته، برنامه تلویزیونی «چریکه شو» دارای 98 درصد بیننده و رضایت‌مندی بالای 90 درصد در سطح استان است؛ از جمله دلایل این امر توجه به فرهنگ بومی و اصیل و پرهیز از برنامه‌سازی یکجانبه بوده؛ زیرا از نظرها و پیشنهادهای مردمی هم در ساخت آن بهره گرفته شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها