مردی که در سال 90 همسرش را به قتل رساند، پس از آزادی از زندان فرزندش را با شال گردن خفه کرد.
کد خبر: ۸۷۵۷۳۴
پدری که فرزندش را خفه کرد + عکس

به گزارش جام جم آنلاین ، بامداد امروز شنبه چهارم بهمن 1394 وقوع یک فقره درگیری در خیابان مرتضوی به کلانتری 108 نواب اعلام شد.

با حضور مأمورین کلانتری در محل، مأمورین مردی حدودا 45 ساله بنام «محسن» را مشاهده کردند که با یک رشته شال گردن در حال خفه کردن پسر 14 ساله اش بنام «محمدعلی . ح» است؛ بلافاصله محسن توسط مأمورین دستگیر و اقدامات اولیه درمانی جهت نجات «محمدعلی» توسط مأمورین و در ادامه عوامل تیم اورژانس انجام شد اما متأسفانه محمدعلی فوت می نماید.

پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «قتل عمد» و به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل عمد پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

تحقیقات اولیه

در همان تحقیقات اولیه مشخص شد که متهم به مصرف موادمخدر از نوع شیشه اعتیاد دارد؛ شب گذشته (جمعه سوم بهمن) در منزل دوستانش مصرف شیشه داشته و پس از مراجعه به منزل با پسرش (مقتول) درگیر و در ادامه، بامداد امروز شنبه اقدام به قتل وی کرده است.

اظهارات دختر متهم (خواهر مقتول)

خواهر مقتول به کارآگاهان گفت: ساعت 20:00 جمعه سوم بهمن 94 پدرم زمانیکه به خانه آمد به بهانه اینکه چرا برادرم مادربزرگش (مادر متهم) را اذیت می کند، با او درگیر شد؛ حدود ساعت 03:00 نیمه شب بود که با شندین صدای خِس خِس!! از خواب بیدار شدم ؛ زمانیکه چراغ را روشن کردم، ناگهان پدرم را بر روی سینه برادرم مشاهده کردم که با یک رسته شال گردن در حال خفه کردنش بود؛ از مادربزرگ درخواست کمک کردم اما زمانیکه او قصد داشت تا پدرم را از روی سینه برادرم کنار بکشد ناگهان از ناحیه دست چپ مورد اصابت جسم تیز قرار گرفت و به شدت مجروح شد؛ بلافاصله با 110 تماس گرفته و از پلیس کمک گرفتم؛ دقایقی بعد و در حالیکه همچنان پدرم در حال خفه کردن برادرم بود، مأمورین وارد خانه شده و پدرم را دستگیر کردند اما برادرم دیگر مرده بود.

سابقه متهم در ارتکاب جنایت شیشه ای

با انتقال متهم به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ و بررسی سوابق وی مشخص شد که «محسن . ح» (49 ساله) دارای سابقه ارتکاب جنایتی دیگر در سال 1390 را در پرونده جرایم خود دارد.

در آن جنایت، متهم اول شهریور 1390 پس از مصرف شیشه و درگیری با همسرش بنام مهناز (40 ساله) او را با ضربات چاقو به قتل می رساند و پرونده نیز در شعبه دوم بازپرسی دادسرای جنایی رسیدگی و نهایتا متهم با حکم دستگاه قضایی به قتل عمـد محکوم می شود اما پس از گذشت چند سال و با رضایت خانواده مقتوله، از زندان آزاد می شود.


سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: با اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت و دلایل و شواهد بدست آمده از زمان ارتکاب جنایت، قرار بازداشت قانونی از سوی مقام محترم قضایی صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۷
نرم افزار موبایل
-
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
۰
۰
واقعا متاسفم چه افرادی بخشیده میشن
نیما
-
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
۰
۰
اینم سزای بخشش قاتل!
ناشناس
-
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
۰
۰
چرا آزاد میشن كه جنایت دیگری را رقم بزنن واقعا وحشتناك بود
مریم
-
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
۰
۰
یعنی برای كشتن یه انسان تو ایران حداكثر 5 سال حبس میدن درسته خانواده مقتول رضایت داده بودند باید از اعدام به حبس ابد تغییر میكرد نه آزادی، 5 سال بعد هم آزاد میشه دخترش رو به قتل میرسونه
SADEGH
-
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
۰
۰
واقعا اسمش رومیشه گذشته مرد خانه كه هم زن وفرزند بیگناه خودرا كشته بنظرمن بایدهمچنین آدم های رواعدام كن چون خانواده امنیت روانی ندارند باید اعدام می شد بیخودی رضایت دادند باید اعدام میشد
اكرم0ت
-
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
۰
۰
من دختردایی مقتوله كه چهارسال پیش كشته شد،هستم.عاجزانه از مسئولین خواهشمندیم كه این حیوان كثیف و پست را با هزینه دولت برای عبرت دیگران اعدام نمایند تا سال 98 شاهد خبر فوت دختربچه این زن بی گناه كه به شكل بی رحمانه كشته شد، نباشیم.به قدر كافی داغ بر دل خانواده عمه من نشانده شده است و اگر این موجود خطرناك 4 سال آینده آزاد شود، باقی مانده افراد خانواده را نیز به كام مرگ می كشاند.
نرم افزار موبایل
-
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
۰
۰
این عوضی روسنگسارش كنین بوی تعفنش دنیاروبرداشته

نیازمندی ها