مانی رهنما بعد از کنسرت اخیرش که در تالار وحدت برگزار شد ،توضیحاتی درباره حاشیه های کنسرتش و اتفاقات رخ داده در این برنامه که مورد اعتراض حاضران در این سالن قرار گرفت ، توضیحاتی در صفحه اینستاگرامش داد.
کد خبر: ۸۷۵۲۹۳
مانی رهنما : به من مجوز اجرای آثار بابک بیات را ندادند + عکس

به گزارش جام جم نوا، تاخیر 100 دقیقه ای در شروع این کنسرت که بی سابقه بود و البته توضیحات و معرفی اسپانسرها توسط شخص مانی رهنما از جمله اتفاقات عجیبی بود که در این کنسرت رخ داد و در حین برنامه صدای برخی حضار را در آورد که «آقای رهنما کمی هم برایمان بخوان». به دنبال رسانه ای شدن این مشکلات و ابراز دلخوری هواداران رهنما این خواننده موسیقی پاپ در صفحه اینستاگرامش در خصوص مشکلات کنسرت اخیرش توضیحات مفصلی ارائه داد.

او نوشت:

«۱- من تو این کنسرت با افتخار هیچ دستمزدی نگرفته و هزینه‌هایی رو هم انجام دادم که کیفیت کار بالاتر باشه.

۲- دیرکرد تالار وحدت نسبت به تحویل سالن به یک گروه بزرگ بزرگترین آزار رو متوجه شما عزیزان کرد که باعث تاخیر یک ساعت و چهل دقیقه ما در اجرا شد. خودتون رو اگه جای من بذارید من از ساعت یک و نیم در سالن حضور داشتم بدون هیچ پذیرایی و جایی برای اسکان با خانواده و همسر و پسرم یک لحظه هم سالن رو ترک نکردم به نظرشما توهین از همین جا شروع نشده که خواننده و یک گروه موسیقی بزرگ رو وادار می‌کنن بیان چک صدا و بعد یک مکان ندارند بدن تا تئاتر تموم شه و خواننده با مدعوین تئاتر مجبور نباشه یک ساعت تو سالن روبرو بنشینه ؟

۳- در مورد استاد عزیزم بابک بیات به من مجوز ندادن اجرا کنم در صورتیکه بنا بر این بود که بنده با پیانو براتون مروری کنم بر آثار ایشون از روز اول تا به حال حتی کارهای نشنیده ای رو براتون بخونم با خاطرات شیرینی که از ایشون داشتم رو کوتاه براتون بگم مجوز ندادن!!!!

۴- چهار نفر از بهترین موزیسین‌های کشور در یک کنسرت پاپ دور هم جمع شدن، من دوست داشتم لذت ببرید از اجرای بی‌کلام‌شون و به نیت خودم می‌خواستم استراحتی بکنید تا کارهای کلام دار رو بخونم ولی قسمت اصلی گردهمایی که اجرای کارهای استادم بود انجام نشد و شما دلگیر بودید و این بخش رو کمی دور از فضا دیدید.

۵- من ساعت هفت و چهل و پنج همون شب قبل از اجرا وقتی دیدم آشفتگی رو لحظه‌ای برخاستم تا اصلا برم و اجرا نکنم چون افق انتهای شب برام مثه روز روشن بود که چه خواهد شد وقتی فهمیدم مجری برای معرفی‌های هنرمندان و اسپانسرهای محترم وجود نداره، اما فقط به حرمت شما و احترام‌تون و وظیفه‌ای عاشقانه‌ام برگشتم و اجرا کردم رو شعور و ظرفیت بالای شما حساب کردم و و درست هم حساب کردم چون یک ساعت و چهل و پنج دقیقه تاخیر رو تحمل کردید و باز هم تو سالن با من خوندید و تشویق کردید و اون جملات محبت‌آمیز رو گفتید و اصلا به روی نازنین‌تون نیاوردید، سپاس، واقعا سپاس.

۶- در انتها من یک خواننده‌ام و این اعتبار رو شما عزیزان به هم دادید، من به عنوان مانی رهنما وجود خارجی نخواهم داشت اگر توجه و حمایت و شعور بالای شما نباشه، چطور می‌تونم به هسته‌ای هویتم که شمایید خدای ناکرده عمدا و قصدا بی‌احترامی کنم؟

بابک بیات یه جمله‌ای رو به من همیشه می‌گفت: خواننده‌ متفکر، با ژیان میره میاد من عمیقا ازتون عذرخواهی می‌کنم. بدرود.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها