پیشنهاد کمیسیون اصل 90؛

کفاشیان به مراجع قضایی معرفی شود

تیم فوتبال امید کشورمان با شکست مقابل ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا، از این رقابت‌ها حذف شد تا یک اتفاق تکراری رخ دهد و همچنان در حسرت المپیک بمانیم.
کد خبر: ۸۷۵۰۷۵
حسرت المپیک برای فوتبال ایران ابدی می شود

به گزارش جام جم آنلاین، دیدار تیم فوتبال امید مقابل ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر 23 سال آسیا و انتخابی المپیک 2016 ریو که از ساعت 17 امروز (جمعه) در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه آغاز شده بود، در 90 دقیقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت اما در وقت‌های اضافی ژاپن با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید.

محمدرضا اخباری، محمد دانشگر، روزبه چشمی، وحید حیدریه، علی عبدالله‌زاده (98 - احسان پهلوان)، علی کریمی، علیرضا نقی‌زاده، شاهین ثاقبی، مهدی ترابی، میلاد محمدی (87- سید محسن کریمی) و ارسلان مطهری بازیکنان تیم ایران در این دیدار بودند.

شاگردان محمد خاکپور در نیمه اول این دیدار بازی نسبتاً خوبی انجام دادند، اما تک موقعیت جدی ایران توسط ارسلان مطهری از دست رفت. در نیمه دوم هم موقعیت‌های ایران یکی پس از دیگری از دست رفت و ضربه سر میلاد محمدی هم به تیر دروازه خورد و راهی به دروازه نداشت. بازیکنان تیم ایران در وقت‌های اضافه خسته و کم توان بازی را دنبال کردند و در دقیقه 96 روی ضربه سر خوب یوتا تویوکاوا دروازه اخباری باز شد. بازیکنان ایران خیلی زود می‌توانستند این گل را جبران کنند، اما ضربه محسن کریمی را دروازه‌بان ژاپن به خوبی راهی کرنر کرد.

شویا ناکاجیما در دقایق 109 و 110 دو گل به یک سبک وارد دروازه ایران کرد. این بازیکن از سمت چپ محوطه جریمه به سمت دروازه اقدام به شوتزنی کرد و توپ‌ها به راحتی وارد دروازه اخباری شد. در ادامه بازیکنان ایران احساسی‌تر عمل کردند و بازیکنان ژاپن بازهم می‌توانستند دروازه اخباری را باز کنند که موفق به انجام این کار نشدند. جدی‌ترین موقعیت ایران هم ضربه محسن کریمی بود که به تیر دروازه برخورد کرد.

با این شکست سنگین، حسرت فوتبال ایران برای المپیکی شدن 44 ساله شد تا همچنان آخرین حضور فوتبال ایران در المپیک به سال 1976 مونترال بازگردد.

تیم ژاپن با برتری در این دیدار راهی نیمه‌نهایی شد و باید از ساعت 17 روز سه‌شنبه در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه به مصاف برنده امارات و عراق می‌رود.

(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
علی آقا
-
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
۰
۰
آقای مدیر فنی تیم امید كه فقط تخصصش فحش دادنه میاد میگه كی روش حق نداره به تیم ملی امید نزدیك بشه. بیاد جمعش كنه این آبروریزی رو
علی
-
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
۰
۰
حالا باز بهانه های بیخود می اورند مثلا درهتل چیزخورشان كرده بودند یاتقصیر كی روش بوده یاتداركات ضعیف بوده است یا...
علی
-
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
۰
۰
همون بهتر این فوتبال به المپیك نرفت هر كی بیشتر زحمت بكشه بیشتر نتیجه میگیره.
ناشناس
-
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
۰
۰
اگر سیاست انتخاب شبه-مربیان وطنی مثل م.م یا ح.ا یا م.خ ، در سطح باشگاهی همین وضع حاكم و زد و بند در فوتبال پایه قانون اصلی باشد، حتما امید رسیدن به المپیك تا ابد و دهر بماند

نیازمندی ها