مدیرکل بهزیستی استان تهران از پرداخت وام اشتغال به مبلغ 15 میلیون تومان با کارمزد 4 درصد به معتادان بهبودیافته خبر داد و گفت: معتادانی که در مجتمع بهاران حضور پیدا کرده و آموزش‌های لازم را می‌بینند از این تسهیلات استفاده خواهند کرد.
کد خبر: ۸۷۴۹۶۶
پرداخت وام  اشتغال 15 میلیون تومانی به معتادان بهبودیافته

احمد دلبری در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به ترخیص نخستین گروه از معتادان جمع‌آوری شده در محله هرندی به مجتمع‌های بهاران اظهار داشت: در حال حاضر بالغ بر 2 هزار و 740 مرد و 400 زن در مراکز سازمان بهزیستی تحت درمان قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به زمان حضور معتادان در مراکز سازمان بهزیستی تصریح کرد: مدت زمان حضور این افراد یک تا سه ماه خواهد بود که بعد از ترخیص و با تشکیل پرونده از سوی مددکاران سازمان بهزیستی به مجتمع‌های بهاران در 22 منطقه تهران معرفی می‌شوند.

دلبری با اشاره به ویژگی‌های مجتمع‌های بهاران جهت اشتغال‌زایی این افراد خاطر نشان کرد: این مجموعه‌ها توسط شهرداری تهران از 22 منطقه ایجاد شده است و در واقع هر مجتمع ظرفیت پذیرش بالغ بر 100 نفر معتادان بهبودیافته را دارد.

وی با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی سازمان بهزیستی و شهرداری تهران جهت ترخیص نخستین گروه از معتادان و معرفی آنها به مجتمع‌های بهاران تاکید کرد:‌ پیش‌بینی می‌شود این کار طی چند روز آینده انجام بگیرد.

وی همچنین به تسهیلات در نظر گرفته شده برای این افراد اشاره کرد و گفت:معتادان بهبود یافته با تائید سازمان بهزیستی و تسهیلات وام اشتغال به مبلغ 15 میلیون تومان بهره‌مند خواهند شد.

دلبری ادامه داد: این وام با تسهیلات ویژه و با حداقل کارمزد 4 درصد خواهد بود که البته به معتادان بهبودیافته تعلق خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: این وام از زمان تشکیل پرونده بین یک تا 2 ماه به معتادان بهبودیافته پرداخت می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ابوالفضل گلستانی
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۵
۰
۰
سلام من حدود دوسال هست كه با وجود معرفی و كامل بودن پرونده در تهران موفق به گرفتن این وام نشدم چون بانك میگوید دولت این بودجه رو ابلاغ نكرده میخواستم اگر شما توانشو دارید این مطلب رو پیگیری كنید و اطلاع رسانی كنید با سپاس...؟؟؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها