نخست وزیر پاکستان از موافقت ایران با دیدار با مقام‌های سعودی در این کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۶۲۰
مقامات ایرانی و سعودی در پاکستان دیدار می کنند

به گزارش جام جم آنلاین، «نواز شریف» نخست وزیر پاکستان اعلام کرد که ایران موافقت کرده‌ است با مسئولان عربستان سعودی در پاکستان دیدار کند.

به گزارش خبرگزاری «آناتولی» ترکیه، نواز شریف از مقام‌های ایرانی خواسته است نماینده‌ای برای خود به منظور اجرای گفت‌و‌گو با طرف سعودی انتخاب کند.

وی همچنین اعلام کرد بزودی موضوع این دیدار را برای مقامات سعودی مطرح خواهد.

نواز شریف تصریح کرد: مقامات هر دو طرف به وی‌گفته‌اند که هیچ گونه دشمنی بین آن‌ها نیست ولی سعودی‌ها از ایران نگرانی‌هایی دارند و من این نگرانی‌های طرف سعودی را به طرف ایرانی ابلاغ کرده‌ام و همچنین طی سفرم به تهران به نگرانی‌های ایرانی‌ها گوش دادم و این نگرانی‌ها را به طرف سعودی خواهم رساند.

نخست وزیر پاکستان پس از درخواست احزاب سیاسی و مذهبی این کشور برای برقراری صلح و آشتی بین ایران و عربستان پس از تنش بوجود آمده بین این دو کشور به ریاض سفر کرد و در تلاش برای حل و فصل مسالمت آمیز این مسئله است.

همچنین سید عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه ایران امروز چهارشنبه به منظور شرکت در نشست فوق العاده سازمان همکاری‌های اسلامی راهی جده در عربستان شد.

نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی فردا (پنجشنبه) به منظور بررسی اتفاقات پیش آمده بین تهران و ریاض، در جده برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
سایه
-
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
۰
۰
سلام. چرا همچین جلسه ای باید داخل عربستان برگزار بشه و نه در یك كشور بی طرف و درحالی كه عربستانی ها خواهان آمدن به ایران نیستند یكی از مسئولان محترم ما به آن كشور می روند؟؟؟؟؟؟
جمهوری اسلامی ایران باید در مقابل زیاده خواهی و تندروی های سعوی ها نرمش نشان ندهد. این خواسته خیلی از مردم از مسئولان عزیز و محترمون هست.
با تشكر
سایه
-
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
خودتون در بالای همین صفحه گفتید كه: " سید عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه ایران امروز چهارشنبه به منظور شركت در نشست فوق العاده سازمان همكاری‌های اسلامی راهی جده در عربستان شد. " و من هم از این سفر به جده عربستان ناراحت شدم.
مرسی
خاویار
-
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
۰
۰
سعودیها اعلام كردن كه مشكلی با ایرانیها ندارن حالا كه دشمنی با ما ندارن به نوجوانان ما تعرض كردن 600 حاجی مثل دسته گل ما رو شهید كردن این همه مواضع ضد ایرانی گرفتن و ...... اگه با ما دشمنی داشته باشن دیگه میخوان چكار كنن
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها