موضوع "بها دادن" چیزی است که در ورزش همیشه بر روی آن تاکید شده و در هر شرایطی مورد اهمیت قرار می گیرد.
کد خبر: ۸۷۳۴۲۵
بها دادن به ستاره های کاغذی ممنوع

به گزارش جام جم ورزشی ، توجه به استعدادهای یک ورزشکار به او انگیزه ای مضاعف می بخشد و مقدمات پیشرفت بیشترش را فراهم می کند. بسیاری از ورزشکاران از این موضوع گلایه می کنند که چرا به آنها بها داده نمی شود و ادعای بسیار بر حقی هم به شمار می رود اما گاهی اوقات این "بها دادن" نتیجه ای معکوس دارد و باعث می شود تا نتایج ناپسندی را شاهد باشیم.

ورزشکاری که در تمام طول دوران فوتبالی خود حاشیه سازی کرده و با این حاشیه هایش تا مدت ها تصویری مخدوش از فوتبال ایران ساخته بود حالا به دلیل روی آوردن به خوانندگی در کانون توجه قرار می گیرد. این بها دادن به وی همان دنده معکوس است. این نوع توجه به ورزشکارانی که هرگز ظرفیت لازم در برابر شهرت و ثروت را نداشته اند آنها را بیشتر به کانون حاشیه می برد و باعث می شود تا رفتارهای ناپسند و حاشیه های متعدد گذشته تکرار شود.

چه اهمیتی دارد که یکی از حاشیه سازترین فوتبالیست های چند سال اخیر می خواهد برگردد و تا چهل سالگی بازی کند؟ چه اهمیتی دارد بازیکن جنجالی سال های اخیر فوتبال ایران آرزو دارد کنسرت بزرگی ترتیب بدهد؟ چه اهمیتی دارد آنها اکنون چه می کنند؟ مهم استعدادهای جوانی هستند که در سایه جنجال سازی و تلاش این بازیکنان تاریخ مصرف گذشته برای قرار گرفتن در کانون توجه هرگز دیده نمی شوند. بها دادن به ستاره های کاغذی همچنان ادامه دارد و آنها نیز بدون اینکه حتی ذره ای بابت آنچه که در گذشته انجام داده اند متاسف باشند به نقش ناکارآمد خود در فوتبال ایران ادامه می دهند...

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها