مرد جوان پس از دعوا با همسرش دست به انتقامگیری عجیبی زد و با نوشتن مطالب غیراخلاقی درباره همسرش در فیسبوک، او را به دردسر انداخت.
کد خبر: ۸۷۳۴۰۲
انتقام فیسبوکی مرد جوان از همسرش

به گزارش جام‌ جم ، ماجرای این پرونده از هفته گذشته همزمان با شکایت زنی جوان در دستور کار ماموران پلیس فتای استان خراسان رضوی قرار گرفت.

شاکی در اظهاراتش گفت: مدتی بود که عضو گروهی زنانه در تلگرام شده بودم. برای یکدیگر پیام می‌فرستادیم و با هم حرف می‌زدیم. چند روز پیش از طریق دوستان تلگرامی‌ام متوجه شدم صفحه‌ای در فیسبوک به نام من راه‌اندازی شده و مطالب غیراخلاقی در آن نوشته شده است. نمی‌دانم چه کسی و با چه انگیزه‌ای به این کار دست زده و باعث آن شده که آبرو و اعتبارم را از دست بدهم .

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، جستجوی پلیس برای دستگیری مزاحم اینترنتی این زن آغاز شد تا این که دو روز پیش مردی در این زمینه دستگیر شد.

متهم با انتقال به پلیس فتا بازجویی و مدعی شد با شاکی آشنایی ندارد و اشتباهی دستگیر شده است، اما پس از مواجهه حضوری با شاکی معلوم شد او شوهر این زن است.

متهم در اظهاراتش گفت: همسرم مدتی بود که عضو یک گروه زنانه تلگرامی شده و با دوستانش در ارتباط بود. یک روز در بررسی گوشی او متوجه شدم درباره عکس یک مرد در این گروه‌ها اظهارنظر کرده است. وقتی در این‌باره از همسرم پرسیدم، مدعی شد تصویر متعلق به برادر فوت شده دوستش است. حرف‌هایش را باور نکردم و با او دعوایم شد. گمان می‌کردم به من خیانت کرده است. بعد از آن تصمیم گرفتم از همسرم انتقام بگیرم. صفحه‌ای در فیسبوک به نامش راه‌اندازی کردم و با نوشتن مطالب غیراخلاقی وی را به دردسر انداختم.

سرهنگ جواد جهانشیری، رئیس پلیس فتای استان خراسان رضوی با هشدار به مردم بویژه خانواده‌ها، از آنها خواست هنگام حضور در فضای مجازی دقت لازم را داشته باشند تا رفتار آنها به ایجاد سوءتفاهم در میان اعضای خانواده منجر نشود و آرامش خانوادگی‌شان برهم نخورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها