رهایی گروگان 32 ساله از دست گروگانگیران

اعضای باند آدم ربایی در مشهد دستگیر شدند

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری زورگیران و اعضای باند آدم ربا در مشهد و رهایی گروگان 32 ساله خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۸۱۸
اعضای باند آدم ربایی در مشهد دستگیر شدند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرتیپ دوم پاسدار بهمن امیری مقدم افزود: در پی مراجعه فردی به کلانتری مصلی مشهد و ارائه گزارشی مبنی بر به گروگان گرفته شدن وی و زورگیری توسط چند مرد جوان، تحقیقات پلیس آغاز شد.

وی گفت: تیم های گشتی کلانتری مصلی در مرحله نخست این عملیات سه نفر از آدم ربایان را دستگیر کردند که با اعتراف آنان و کسب سرنخ های جدید، مخفیگاه این افراد در منطقه محمد آباد مشهد شناسایی و علاوه بر کشف شش قبضه چاقو و مقادیر بسیاری اموال مسروقه، چهار نفر دیگر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی اظهار کرد: در بازرسی از مخفیگاه اعضای این باند، جوان 32 ساله اهل خراسان شمالی نیز که با دست و پای بسته در این محل زندانی شده بود از چنگ آدم ربایان نجات یافت.

سرتیپ امیری مقدم ادامه داد: دستگیرشدگان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی همچنین از انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مشهد خبر داد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر تغییر مسیر قاچاق مواد افیونی از جنوب به شمال کشور و انتقال این مواد به مشهد، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرتیپ امیری مقدم افزود: پس از انجام تحقیقات گسترده، قاچاقچیان که محموله مواد مخدر را در بار پرتقال یک خودرو وانت جاسازی کرده بودند، شناسایی و در منطقه خین عرب مشهد دستگیر شدند.

وی اظهار کرد: یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 نیز که به عنوان راه پاک کن این وانت را همراهی می کرد، توقیف شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: در این ارتباط سه قاچاقچی دستگیر و 152 کیلو گرم تریاک کشف شد.

وی گفت: تحقیقات گسترده برای شناسایی و دستگیری دیگر عاملان مرتبط با این پرونده ادامه دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی نیز گفت: در مرحله دیگری از طرح تشدید مبارزه با مواد مخدر در این استان طی 72 ساعت گذشته 152 عامل تهیه و توزیع مواد افیونی دستگیر شدند.

سرهنگ حسین مولوی نسب افزود: در بازرسی بدنی و پاکسازی مخفیگاه متهمان 76 کیلو گرم تریاک و بیش از یک کیلو گرم انواع مواد مخدر نظیر شیشه، هروئین فشرده و حشیش کشف شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها