جانشین اداره سرمایه‌های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح مطرح کرد

مخالفت با معافیت‌ ریالی مشمولان سربازی دارای 5 سال غیبت

سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد: مشمولان غایب دارای بیش از هشت سال غیبت که متقاضی بهره مندی از طرح جریمه مشمولان غایبند، فقط تا پایان ماه جاری، فرصت دارند تا درخواست خود را در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10 ) ثبت کنند.
کد خبر: ۸۷۱۰۸۸
پیش ثبت نام طرح جریمه مشمولان غایب فقط تا پایان دی ماه

به گزارش جام جم آنلاین ، سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه ای اعلام کرد: وضعیت مشمولان غایبی که در مرحله اول طرح، ثبت نام کرده اند و به دلایلی پیگیر درخواست خود نشده اند به منزله انصراف از درخواست تلقی می شود و چنانچه مجددا خواستار بهره مندی از این طرح هستند به دلیل اینکه امکان تمدید تاریخ مزبور وجود ندارد می بایست تا قبل از پایان دی ماه با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10 ) ضمن ارائه درخواست عدم انصراف نسبت به پرداخت مبلغ جریمه مشخص شده اقدام کنند.

بر اساس این گزارش، این دسته از افراد چنانچه تا پایان دی ماه نیز نسبت به پرداخت مبالغ جریمه خود اقدام نکنند به منزله انصراف قطعی تلقی و از سوی سازمان، تعیین تکلیف خدمتی می شوند.

سازمان وظیفه عمومی ناجا در این اطلاعیه یادآور شد: مدارک مورد نیاز برای ثبت درخواست عبارتند از اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی مشمول، اصل و کپی آخرین مدرک تحصیلی و اصل و کپی شناسنامه همسر و فرزند در صورت تاهل و دارا بودن فرزند است و این افراد باید این مدارک را هنگام مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) برای ثبت درخواست همراه داشته باشند.

مشمولان غایب در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir می توانند مراجعه کنند و یا از طریق تماس با سامانه تلفن گویا به شماره 096480 می توانند در جریان اخبار مربوط به تعیین تکلیف مشمولان غایب قرار گیرند.

این اطلاعیه می افزاید: اطلاع رسانی لازم به متقاضیان در مدت زمان اقدام از طریق سامانه پیامک صورت می پذیرد و نیازی به مراجعه حضوری به این سازمان نیست.

طرح پرداخت جریمه غیبت سربازی، سال گذشته از سوی دولت، مطرح و در نهایت در مجلس شورای اسلامی تصویب شد. این طرح شامل افرادی می شود که تا پایان سال 94 هشت سال غیبت داشته اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها