پسر جوان که برای تفریح و شکار پرنده به جنگل رفته بود، تصور نمی‌کرد با تیراندازی ناخواسته جان دوستش را بگیرد و روانه زندان شود.
کد خبر: ۸۷۰۳۰۰
قتل دوست به جای شکار قرقاول

ساعت 19 و 55 دقیقه پنجشنبه گذشته مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از تیراندازی در جنگل آق چشمه در ده کیلو متری شهر کلاله خبرداد.

ماموران پاسگاهی در مراوه تپه برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شده و مشاهده کردند، پسری جوان با شلیک گلوله از ناحیه سر به شدت زخمی شده و چند پسر جوان که همگی سلاح شکاری به دست دارند، کنار جوان زخمی ایستاده‌اند.

ماموران موضوع ر ا به سامانه 115 اورژانس اطلاع دادند و دقایقی بعد با حضور امدادگران اورژانس، جوان زخمی به بیمارستان منتقل شد، اما او به‌دلیل شدت خونریزی جان سپرد.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، دوستان مقتول برای ادامه تحقیقات به اداره آگاهی منتقل شدند. آنها در اظهاراتشان گفتند که برای شکار پرنده به این جنگل رفته بودند که ناگهان یکی از دوستانشان به نام فرهاد 19 ساله، به جای قرقاول، ناخواسته به دوست دیگرشان به نام اسماعیل 22 ساله شلیک کرده بود.

جست‌وجو برای دستگیری عامل جنایت ادامه داشت تا این‌که وی یک ساعت بعد شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حسین قاضوی، فرمانده انتظامی شهر مراوه تپه در این باره گفت: متهم با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شده و اعتراف کرد که ناخواسته این جنایت رارقم زده است.

وی اضافه کرد: در محل جنایت سه قبضه سلاح شکاری غیرمجاز همراه 32 عدد فشنگ و یک عدد خشاب کشف شده است.

ضمیمه تپش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها