پلیس آلمان از ادامه حالت آماده باش در شهر مونیخ به دنبال تهدید‌های تروریستی شب گذشته خبر داد و اعلام کرد که اتباعی از سوریه و عراق در طراحی این عملیات دست داشته‌اند.
کد خبر: ۸۶۸۷۷۷
تهدید‌های تروریستی و تداوم حالت آماده باش در مونیخ

به گزارش جام جم آنلاین، در پی تهدید به بمب‌گذاری شب گذشته در مونیخ آلمان، پلیس این کشور اعلام کرد که همچنان در حالت آماده باش خواهد ماند.

بنابر گزارش شبکه خبری «العربیه»، رئیس پلیس مونیخ اعلام کرده است که در میان طراحان عملیات انتحاری دیشب، اتباعی از سوریه و عراق هم بوده‌اند.

مقامات امنیتی آلمان شب گذشته اعلام کردند که هشداری مبنی بر این دریافت کرده‌اند که 5 تا 7 عامل انتحاری قصد داشتند که به 2 ایستگاه قطار در مونیخ حمله کنند. این هشدار که بنابر اعلام آنها تهدیدی جدی بوده پلیس را بر این داشت که ضمن تخلیه ایستگاه‌های قطار، به مردم هشدار دهند.

«هوبرت آندرا» رئیس‌پلیس مونیخ در این مورد گفته بود: «حدود 550 تن از نیروهای پلیس برای تامین امنیت شهر به محل اعزام شدند اما کسی دستگیر نشده است.»

«یواخیم هرمان» وزیر کشور ایالت بایرن آلمان هم در این مورد شب گذشته در کنفرانس مطبوعاتی گفت: «تهدید بسیار خاص متوجه نیمه‌ شب و این 2 محل بود.» وی افزود که همه تدابیر امنیتی مورد لزوم اجرا شده است.

از این رو پلیس این شهر نیمه شب گذشته از مردم خواست تا از حضور در تجمعات و ایستگاه‌های قطار خودداری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها