«آن اژدها، سرطان» عنوانی است که داستان جدال یک کودک چهار ساله با بیماری سرطان را روایت می‌کند. این بازی ابتدا قرار بود سال 2014 منتشر شود، اما سرانجام تصمیم گرفته شده 12ژانویه 2016 ( 20 دی 94) برای PC، Mac و Ouya منتشر شود.
کد خبر: ۸۶۸۶۶۹

جوئل گرین، کودکی بود که در پنج سالگی در مبارزه با سرطان مغلوب شد. پدر و مادر جوئل، رایان و اِمی گرین با کوله‌بار اندوه خود رهسپار قلمرو بازی‌های رایانه‌ای شدند تا ماجرای کودک خود را روایت کنند.

خانواده جوئل در وبسایت بازی، آن را «دو ساعت گیم‌پلی شاعرانه و خلاقانه با موضوع ایمان، عشق و امید توصیف کرده‌اند.» سایت گیم‌اسپات درگزارش E3 سال 2013 به این بازی پرداخته و با وجود این‌که آن را از بازی‌های بزرگ نمایشگاه ندانست، لقب مهم‌ترین بازی جشنواره را به آن داد.

تاخیر برای نسخه قاطع Ori and the Blind Forest

عنوان سکوبازی Ori and the Blind Forest از موفق‌ترین و ستوده‌ترین بازی‌های چند سال اخیر است که قرار بود نسخه قاطع (Definitive) آن 2015 به بازار بیاید. با این حال انتشار آن تاخیر خورده و به بهار 2016 موکول شده است. این نسخه از بازی قرار است محل‌ها، مکانیک‌های گیم‌پلی و احتمالا مهارت‌های جدیدی را به بازی اضافه کند. احتمالا این نسخه از بازی از مجرای استیم و ویندوز 10 برای XOne و PC منتشر شود. این بازی در فهرست بهترین‌های سال 2015 سایت گیم‌اسپات، رتبه هفتم را به خود اختصاص داد. گفتنی است سازنده آن، Moon Studios قصد دارد روایت این بازی را گسترش دهد و احتمالا این کار را با ساخت یک انیمیشن انجام خواهد داد.

مولتی پلیر در «کیش قاتل 1»

آقای جولین مرسرون طی ارائه‌ای در گردهمایی Cité des Sc iences et de l'Industrie در پاریس اعلام کرد یوبی‌سافت در اولین قسمت این سری یک مد مولتی‌پلیر هم در نظر داشته، اما در نهایت تولید آن را متوقف کرده است. البته طبق نقل قول خبرنگار سایت Dualshockers که در مراسم حضور داشت، باگی در بازی منتشر شده وجود دارد که در صورت کشف آن، بازیکنان می‌توانستند مولتی‌پلیر بازی، یا حداقل بخشی از آن را ببینند. ظاهرا اگر در حین بازی دسته‌ دومی به بازی متصل شود، قاتلی دیگر در تصویر ظاهر می‌شد. البته بعدها این باگ توسط پچ‌های منتشر شده رفع شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها