سلیمی در گفت‌وگو با جام‌جم:

آسیب‌ دیده بودم اما حالا آماده‌ام

قهرمان المپیک لندن پس از بهبودی کامل در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری حاضر خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۷۴۴۲
حضور سلیمی در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری پس از بهبودی کامل

مرحله نخست اردوی تیم ملی وزنه‌برداری برای حضور در مسابقه‌های قهرمانی آسیا 2016 و بازی‌های المپیک از نهم دی ماه در مجموعه ورزشی آزادی برگزار می‌شود. در این اردو که 14 وزنه‌بردار به آن دعوت شده‌اند، بهداد سلیمی هم جزو نفرات دعوت شده است در حالی که او هنوز دوره نقاهت را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، مقامی دبیر فدراسیون در مورد حضور سلیمی در اردوی تیم ملی گفت: سلیمی تحت نظر تیم پزشکی در حال بازتوانی است. او و محمدپور بعد از بهبودی در اردو حضور پیدا می‌کنند، البته اگر نیاز به کار با وزنه دارند می‌توانند به اردو بیایند. بنابراین اگر هم سلیمی به اردو بیاید نمی‌تواند کار کند. برای بدنسازی می‌تواند در کنار سایر ملی‌پوشان باشد در غیر این صورت بعد از بهبودی کامل در اردو حاضر می‌شود.

مقامی با اشاره به نیاز محمدپور به عمل جراحی تصریح کرد: هفته آینده قرار است شورای پزشکی برای او تشکیل شود. آن طور که خودش گفت پزشکش گفته این عمل جزو عمل‌های جراحی نادر در ایران است و در آلمان عمل کند بهتر است زیرا در آلمان این عمل آرنج بیشتر از ایران انجام شده است. از این رو شنبه با مرادی موضوع را مطرح می‌کنیم و قطعا تصمیم می‌گیرد شورای پزشکی تشکیل شود. نتیجه شورای پزشکی هرچه که باشد آن را قطعا برای سعید محمدپور عملیاتی می‌کنیم.

مقامی در پاسخ به این پرسش که از آنجا که حسین توکلی شخص جدیدی را به عنوان دستیار معرفی نکرده آیا او می‌خواهد با همان کادر قبلی‌اش کار کند؟ گفت: توکلی هنوز به ما چیزی نگفته و انتخاب دستیار در اختیار خودش است. احتمالا همین طور است که با همان نفرات می‌خواهد کار کند.

دبیر فدراسیون در مورد زمان حضور مشاور بلغاری هم گفت: حضور مشاور بلغاری تقریبا 100 درص شده است. دو هفته پس از تشکیل اردو هم زمان آمدن او مشخص خواهد شد.

او در پاسخ به این پرسش که فدراسیون به صورت جدی پیگیر بازگشت علی حسینی هست یا خیر تصریح کرد: از آنجا که وادا برای نفراتی که برای دومین مرتبه دوپینگ می‌کنند قانون 8 سال محرومیت را گذاشته بعضی فدراسیون‌ها نظیر کشتی این قانون را اجرا کردند اما وزنه‌برداری تا به امروز آن را به صورت عملی مطرح و اجرا نکرده است. با این حال فدراسیون پیگیر این قضیه هست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها