اگر به دنبال یک زنگ مدرن و امروزی برای خانه هستید Ring می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این زنگ به یک بلندگو، گوشی و دوربین مجهز شده است بنابراین زمانی که فردی پشت در باشد می‌توانید از طریق اپلیکیشنی که برای آن طراحی شده فردی را که پشت در ایستاده از طریق گوشی یا تبلت شناسایی کرده یا حتی با او صحبت کنید.
کد خبر: ۸۶۷۱۴۸

یکی از قابلیت‌های این زنگ امکان استفاده از سیستم برق زنگ‌های معمولی است. اگرچه می‌توان از باتری قابل شارژ نیز برای تامین نیروی الکتریکی موردنیاز آن استفاده کرد. این زنگ به یک حسگر حرکتی مجهز است و به‌ این ‌ترتیب به محض این‌که فردی پشت در خانه باشد به شما هشدار داده می‌شود. این زنگ از قابلیت برقراری ارتباط با تعداد نامحدودی از ابزارهای مجهز به وای ـ فای برخوردار است.

نظارت هوشمند بر بدن

با استفاده از این گجت می‌توانید به‌راحتی از آنچه در بدنتان اتفاق می‌افتد آگاه شوید. این آویز که از قابلیت کنترل صوتی برخوردار است، می‌تواند به شیوه‌ای هوشمندانه از همه اتفاقات در بدن اطلاعاتی به‌دست آورد. این آویز به یک حسگر لمسی، یک سیستم کنترل ضربان قلب و یک میکروفن قوی مجهز شده است. به این ترتیب می‌تواند علاوه بر کنترل ضربان قلب، گام‌هایی که برمی‌دارید، میزان مصرف کالری، حرکت‌ها و به‌طور کلی هرچه در بدن اتفاق می‌افتد را تحت نظر قرار دهد و بر این اساس به یک بررسی کلی از وضع بدن دست پیدا کند. می‌توانید از نرم‌افزار اختصاصی این آویز برای کنترل همه ابزارهای هوشمند خانه استفاده کنید. با استفاده از این آویز که می‌تواند همیشه همراه شما باشد، زندگی راحت‌تر و سالم‌تری را تجربه می‌کنید.

با این ربات فراموشی معنی ندارد

گنجاندن عادت‌های خوب از نوشیدن روزی هشت لیوان آب تا انجام ورزش روزانه به آسانی امکان‌پذیر نیست. اگرچه بهره‌گیری از یک برنامه نرم‌افزاری برای یادآوری این برنامه می‌تواند کارآمد باشد، اما شاید ربات Moti یا بهتر بگوییم این اسباب‌بازی کوچک گزینه بهتری محسوب شود. با فشار دادن کلیدی که روی نمایشگر این ربات تعبیه شده، هر فعالیتی که مورد نظرتان باشد به‌عنوان یک عادت در فهرست کارهای روزانه مورد نظر شما ثبت می‌شود و به ‌این ‌ترتیب از طریق یک برنامه نرم‌افزاری انجام این فعالیت‌های روزانه به شما یادآوری می‌شود. روشن و خاموش شدن چراغ نمایشگر این ربات و همچنین پیام‌های صوتی، برنامه‌های روزانه را به شما یادآوری می‌کند و بر این اساس هیچ راهی برای طفره رفتن از انجام این کارها وجود ندارد؛ مگر این‌که بخواهید عمدا از انجام کاری سر باز زنید.

یخچالی که راه می‌رود

یخچال R2D2 داستان جنگ ستارگان را برای شما به واقعیت مبدل می‌کند. این یخچال بیش از هر چیز شما را به یاد فیلم‌های علمی ـ تخیلی می‌اندازد. R2D2 یخچالی با قابلیت جابه‌جایی است که انرژی موردنیاز آن از طریق یک سیستم کنترل از راه دور تامین می‌شود. اگرچه این یخچال کوچک به نظر می‌رسد، اما به گونه‌ای طراحی شده که فضای کافی دارد. با خرید این یخچال 55 کیلوگرمی نه تنها از امکانات یک یخچال کوچک استفاده می‌کنید بلکه فضایی شبیه فیلم جنگ ستارگان را در دنیای واقعی تجربه می‌کنید.

به دنیای سه‌بعدی سفر کنید

با استفاده از این گجت می‌توانید از طریق تلفن همراه خود به بعد سوم سفر کنید. Figment VR یک سیستم واقعیت افزوده است که می‌توانید همیشه آن را همراه خود داشته باشید. این فناوری واقعیت مجازی را به واقعیت افزوده پیوند می‌زند و به این ‌ترتیب کاربران می‌توانند بدون وجود هر گونه محدودیتی در هر جایی که هستند، ماجراجویی را تجربه کنند. علاوه بر لذت تماشای فیلم‌های سه‌بعدی و تجربه بازی‌های سه‌بعدی می‌توانید به مکان‌های مختلف سفر کنید. بدون این‌که مجبور باشید فواصل طولانی را طی کنید. با استفاده از این فناوری می‌توانید تصاویر و هر آنچه را در اطرافتان هست با زاویه 360 درجه ببینید.

راهی ساده برای فیلمبرداری 360 درجه

luna ساده‌ترین راه برای ثبت محتوای ویدئویی 360 درجه است. علاوه بر سادگی عملکرد باید ارزان‌تر بودن این دوربین نسبت به دوربین‌های مشابه را نیز به دیگر ویژگی‌های آن اضافه کرد. این دوربین بسیار کوچک است و فضای کمی اشغال می‌کند، بنابراین می‌توانید بدون وجود هرگونه محدودیتی همیشه آن را همراه داشته باشید و در هر مکان از قابلیت این دوربین برای ثبت محتوای ویدئویی 360 درجه استفاده کنید. Luna به یک جفت دوربین 190 درجه مجهز شده که در دو سمت یک قاب کره‌ای شکل قرار می‌گیرند. پس از ثبت فیلم می‌توان از طریق وای‌ ـ فای محتوای ویدئویی را به هر ابزاری که مورد نظر باشد، انتقال داد. اگر فقط یک بار روی کلید دوربین فشار دهید یک تصویر پانوراما ثبت خواهد شد و اگر دوبار این کلید را فشار دهید یک فیلم 360 درجه از آنچه در اطراف می‌گذرد ثبت می‌شود.

باغبانی به سبک امروزی

Miracle Gro ابزاری است که به شما این امکان را می‌دهد بتوانید در خانه هر روز سبزی تازه در دسترس داشته باشید. این دستگاه که در حقیقت فضایی شبیه یک باغچه کوچک را شبیه‌سازی می‌کند، ابزاری بسیار جمع و جور است که فضای کمی اشغال می‌کند و هر فردی که حتی آشنایی زیادی با باغبانی نداشته باشد می‌تواند در این باغچه کوچک سبزی پرورش دهد. همراه این جعبه باغبانی بذر 9 گیاه مختلف در اختیار شما قرار می‌گیرد. چراغ LED ۴۵ واتی این سیستم نور مورد نیاز برای رشد گیاه را تامین می‌کند و می‌توانید در هر جایی از خانه آن را قرار دهید. با افزودن دانه و مقداری آب، گیاه در زمان کوتاهی یعنی حدود چند دقیقه رشد می‌کند. این باغچه از قابلیت تنظیم ارتفاع رشد گیاه برخوردار است و بر این اساس گیاه بعد از رشد به اندازه مورد نظر قابل برداشت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها