جهت بازگشت علی‌حسینی صورت گرفت

نامه فدراسیون وزنه‌برداری به مشاور حقوقی IWF

رییس کمیته‌ پزشکی فدراسیون و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی گفت: برای بازگشت زودتر از موعد سیعد علی‌حسینی، به مشاور حقوقی فدراسیون جهانی نامه زدیم.
کد خبر: ۸۶۷۰۹۳
نامه فدراسیون وزنه‌برداری به مشاور حقوقی IWF

به گزارش جام جم آنلاین ، دکتر داود باقری در گفت‌وگو با ایسنا درباره این که سعید علی حسینی می‌تواند زودتر از موعد به و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی برگردد، گفت: پیگیر قضیه هستیم. هفته‌ پیش برای مشاور حقوقی فدراسیون جهانی و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی نامه ارسال کردیم که هنوز جوابی نداده‌اند البته جواب نامه را در آینده خواهند داد.

وی از عمل جراحی سعید محمدپور خبر داد و گفت: سومین ویزیت محمدپور توسط متخصص انجام گرفت و او توصیه کرد که محمدپور جراحی شود. فعلا هم در حال مذاکره برای زمان عمل هستند.

باقری در پاسخ به این سوال که محمدپور به المپیک می‌رسد یا خیر؟ خاطر‌ نشان کرد: ابتدا باید جراحی‌اش انجام شود و پس از آن می‌توان اظهار نظر کرد.

رییس کمیته‌ پزشکی فدراسیون و‌ز‌نه‌بر‌د‌ار‌ی در مورد آخرین وضعیت بهداد سلیمی نیز گفت: دومین جلسه کمیته‌ توانبخشی برای سلیمی قرار است روز جمعه با حضور من، دکتر کیهانی و دکتر نوروزی انجام گیرد. باید دید وضعیت بهداد طبق انتظار جلو می‌رود یا نه. اما دکتر نوروزی می‌تواند در مورد وضعیت سلیمی اظهار نظر دقیق کند. با این حال امیدواری‌مان زیاد است چون تمرینات و فیزیوتراپی‌اش خوب است. باید ببینم وقتی آماده می‌شود چقدر می‌تواند وزنه بزند. ما گفته‌ایم حدودا تا شش ماه سعی می‌کنیم او را برسانیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها