وزارت دفاع آمریکا از کشف سند جدیدی در خصوص اقدامات غیرانسانی داعش در فلوجه خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۸۷۱
کشف سندی از برنامه های شیطانی داعشی ها در فلوجه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از بیزینس اینسایدر، وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) روز گذشته در یک کنفرانس مطبوعاتی از سندی جدید در خصوص اقدامات غیرانسانی گروه تروریستی داعش پرده برداشت. به گفته مقامات آمریکا، این سند نشان می دهد گروه تروریستی داعش به عناصر خود دستور می دهد خود را به جای نیروهای نظامی عراق جا بزنند و پیش از فرار از فلوجه، جنایاتی بی رحمانه انجام دهند.

این سند که به زبان عربی بوده بوسیله وزارت دفاع آمریکا به انگلیسی نیز ترجمه شده است. در این سند آمده است: در اختیار داشتن فلوجه برای داعش، بیش از آنکه سودمند باشد مضر بوده است.

در این سند همچنین به نقل از عناصر داعش نوشته شده است: ما متوجه شدیم اگر ارتش و نیروهای "بسیج مردمی عراق" به فلوجه حمله کنند، بهترین کار آن است که این منطقه را تخلیه کنیم.

این سند همچنین از عناصر داعش می خواهد مساجد را منفجر و مناطق شهری را بمباران کنند و غیرنظامیان را بکُشند. داعش همچنین به عناصر خود دستور داده است همانند نیروهای ارتش عراق لباس بپوشند، اقدامات غیرانسانی انجام دهند و از جنایات خود فیلمبرداری کنند. سپس این فیلم ها را به شبکه های تلویزیونی خاورمیانه ارسال کنند. گروه تروریستی داعش از سال گذشته شهر فلوجه عراق را به تصرف خود در آورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها