گروه موسیقی «بمرانی» که پس از ارائه آخرین آلبوم خود با عنوان «مخرج مشترک» و رونمایی آن در تهران، شیراز، اصفهان و رشت اقدام به برگزاری کنسرت مخرج مشترک کرده بود، این بار با ارائه پادکست «شب یلدا»، طولانی‌ترین شب سال را در کنار مخاطبانش خواهد بود.
کد خبر: ۸۶۶۰۴۵
طولانی‌ترین شب سال با پادکست «شب یلدا» + دانلود

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از موسیقی ما، این پادکست نخستین اثر گروه است که از مرحله ضبط تا آمادگی برای انتشار در «استودیو بمرانی» تهیه شده است.

بهزاد عمرانی، خواننده بمرانی در مورد فعالیت‌های این روزهای گروه می گوید: «روزهای نسبتا شلوغی را پشت سر می‌گذاریم. روند تولید آلبوم بعدی شروع شده و تعدادی از قطعات، مراحل نهایی قبل از ضبط را می‌گذرانند که امیدواریم تا خرداد سال آینده آلبوم را منتشر کنیم. پادکست» شب یلدا «را هم حدود یک ماه پیش تولید کردیم و می خواستیم این شب را به شکلی در کنار مخاطبینمان باشیم. این قطعه برای ما یک تجربه جدید بود؛ چرا که برای اولین بار در استودیوی خودمان کارِ ضبط و میکس و مس‌تر قطعه‌ای را انجام داده‌ایم. البته کاوه عابدین هم با ما همراه شد و از تجربیاتش استفاده کردیم. به هر حال امیدواریم بتوانیم این کار را برای قطعات بعدی هم انجام دهیم.»

گروه «بمرانی» علاوه بر روند تولید آلبوم قرار است به زودی روی صحنه برود که عمرانی در این باره می گوید: «این روز‌ها علاوه بر کارهای آلبوم بعدی، خودمان را برای رویدادهای دیگری هم آماده می‌کنیم؛ به عنوان مثال حدود سه هفته دیگر در بخش تلفیقی جشنواره موسیقی فجر و تا آخر بهمن ماه نیز در شیراز اجرا خواهیم داشت.»

در ادامه می توانید پادکست «شب یلدا» از گروه «بمرانی» را آنلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها