با به ثمر نشستن موفقیت‌آمیز کمپین نخریدن خودرو، مردم به فکر کمپین‌های کارآمدی دیگری از جمله کمپین نخریدن هندوانه شب یلدا افتاده‌اند. از آنجا که کمپین قبلی باعث ورشکسته شدن صنعت خودرو من‌حیث‌المجموع و کمپلت شد، از هم‌اکنون با زمزمه تحریم هندوانه شب یلدا، ترس و وحشت تمام صنف هندوانه‌فروشی را در بر گرفته است.
کد خبر: ۸۶۵۷۲۳
وام خرید هندوانه شب یلدا

در همین راستا پیشنهاد می‌شود در جهت حمایت از تولیدکننده مظلوم داخلی هندوانه، دولت وام خرید هندوانه شب یلدا با سود 50 درصد و مهلت پرداخت 12 ماهه به متقاضیان اعطا کند تا صنعت هندوانه از این بحرانی که کارشکنان کمپینی درست می‌کنند، رهایی یابد و جای هندوانه در سفره شب یلدای مردم خالی نماند.

خبرها حکایت از آن دارد که هوای تهران دیگر قابل تنفس نیست. در همین زمینه پیشنهاد می‌شود به همراه خودروها و قطعات خودروی آلاینده، مقداری هم هوای خوب و قابل تنفس از کشور دوست و همسایه چین وارد کنیم. راه دیگر هم این است که با وانتی جماعت مخصوصا از نوع نیسان آبی برخورد قاطع کنیم تا حساب کار دست بقیه ماشین‌ها هم بیاید. می‌توان با صنف بخیه‌کنندگان محترم هم صحبت کرد تا بروند و سوراخ اُزن را بخیه کنند اما یادتان باشد حتما به لایه ازن بگویید پول همراهش باشد چون این دوستان به کسی رحم نمی‌کنند و اگر پول کافی نداشته باشد، بخیه‌هایش را می‌کشند.

در خبرها آمده 150 هزار تن سیب‌زمینی روی دست کشاورزان لرستانی مانده است. همان طور که می‌دانید سیب‌زمینی کاربردهای دیگری علاوه بر کاربرد خوراکی دارد. پیشنهاد می‌شود که سیب‌زمینی مورد اشاره را از روی دست کشاورزان بردارند و برای موارد زیر به مصرف برسانند.

کاربرد پزشکی: یک بیمارستان خاص می‌تواند به جای تیم پزشکی برای بخیه زدن چانه بیماران از سیب‌زمینی استفاده کند.

کاربرد اقتصادی: می‌توان سیب زمینی‌های بیشتری وارد کرد.

کاربرد فوتبالی: بازیکنان تیم ملی می‌توانند از کشاورزان لرستانی شکایت کنند که این سیب‌زمینی‌ها را به خاطر طعنه و کنایه زدن تولید کرده‌اند تا غیرمستقیم بگویند، بازیکنان فوتبال سیب‌زمینی هستند.

کاربرد سیاسی: فعلا کاربردی ندارد.

علیرضا لبش - جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها