دانش‌آموز ۱۵ساله وقتی مدیر مدرسه به دلیل بی‌انضباطی وی، خواستار حضور والدینش در مدرسه شد، با رفتن به آغل گوسفندان، خود را به دار آویخت.
کد خبر: ۸۶۵۳۱۰

ابوالفضل جنتی، رئیس آموزش و پرورش شهرستان مانه و سملقان در این باره گفت: به دلیل بی‌انضباطی این دانش‌آموز که با دانش‌آموز دیگری مشکل پیدا کرده بود، مدیر مدرسه از وی خواست روز بعد به اتفاق یکی از والدینش در مدرسه حضور پیدا کند. او بعد از تعطیل شدن مدرسه همراه با دیگر دانش‌آموزان به قصد رفتن به خانه مدرسه را ترک کرد. بر اساس آنچه توسط برخی از اهالی مطرح شده، وی تا ساعت ۱۵روز چهارشنبه در مراسمی مذهبی حضور داشته و سپس آنجا را ترک کرده است .

وی اضافه کرد: این که در خانه بین دانش‌آموز مورد نظر و خانواده‌اش چه گذشته، از آن بی‌خبریم؛ اما اطلاع یافتیم که این دانش‌آموز با رفتن به داخل آغل گوسفندان خانه‌اش خود را حلق آویز کرده است.

جنتی اخراج این دانش‌آموز از مدرسه را تکذیب کرد و گفت: براساس اطلاعاتی که مدیر مدرسه منعکس کرده است، تنها از دانش‌آموز خواسته شده روز بعد به اتفاق یکی از والدین خود در مدرسه حضور پیدا کند.

علی قلی‌زاده، رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز به ایرنا گفت: جلسه‌ای در شهرستان مانه و سملقان برای مشخص شدن علت این حادثه برگزار می‌شود و در حال حاضر توسط کارشناسان حراست و ارزیابی موضوع به دقت بررسی شده و مسئولان انتظامی هم بررسی خواهند کرد که علت اصلی این خودکشی چه بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها