نوبخت در جمع خبرنگاران اعلام کرد:

اهداف دولت از ارائه وام ۲۵ میلیونی خودرو

سخنگوی دولت در خصوص اختصاص وام ۲۵ میلیونی خودرو، گفت: ارائه این وام اهداف خاص داشت.
کد خبر: ۸۶۵۰۹۷
اهداف دولت از ارائه وام ۲۵ میلیونی خودرو

محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در حاشیه جلسه شورای عالی استان‌ها در جمع خبرنگاران حضور یافت در پاسخ به پرسشی در خصوص اختصاص وام 25 میلیونی خودرو در شرایطی که تهران و سایر کلانشهرها با آلودگی هوای شدید مواجه هستند، گفت: اقدام دولت برای تقویت صنعت خودرو و تولید در سراسر کشور بود و اینکه فکر کنید همه این خودروها قرار است به تهران بیایند اشتباه است.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه قرار است یک سوم این خودروها در تهران تردد داشته باشند، گفت: به یک‌ سوم و غیره ورود نکنید. اقدام دولت کار شایسته‌ای بود و هدف خاص خودش را داشت اما اینکه بگوییم در جهت نوسازی ناوگان شهری اقداماتی انجام شود حرف سنجیده و درستی است. بر همین اساس نیز طرحی در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در جهت نوسازی ناوگان شهری تهیه شده است که به سهم خود می‌تواند‌ آلودگی هوا را برطرف کند.

به گزارش تسنیم،سخنگوی دولت افزود: امیدواریم بتوانیم در خصوص بهبود ناوگان شهری اقدام کنیم. مشابه این طرح در مشهد اجرایی شده و با مشارکت مدیریت شهری مشهد و دولت 200 دستگاه اتوبوس خریداری شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
مهرداد
-
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
۰
۰
این همه جوان بیكار كه دنبال سرمایه برای شروع كاری هستند این همه جوون دم بخت برای یك وام ازدواجشون عقب افتاده بعد شما اهداف دولت برای وام خودرو 25 میلیونی رو میگی اینا یعنی چی ؟
ایرانی
-
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
۰
۰
واقعا خون آدم به جوش میاد آخه آقای محترم كجای این وام به نفع خودروسازی و صنعت و مردم بود؟ بله نفع داشت ولی فقط واسه جیب بعضی ها .... بعدشم میگه به یك سوم و غیره ورود نكنین پس به چی ورود كنیم ؟ اصلا هدف شما از مصاحبه چیه؟ با این وزیر صنعت اوضاع صنعت این مملكت هیچ وقت درست نمیشه
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها