مرد جنایتکار که هنگام سرقت کیف دختر جوانی، او را به قتل رسانده بود، صحنه جنایت را بازسازی کرد.
کد خبر: ۸۶۵۰۷۵
بازسازی صحنه قتل دختر جوان در غرب پایتخت

به گزارش جام‌جم، ساعت 23 و 30 دقیقه ششم آبان امسال اهالی خیابان آیت‌الله کاشانی در تماس با پلیس از مرگ دختری جوان توسط سارق پراید سوار و سرقت اموالش خبر دادند. ماموران جنایی باحضور در محل حادثه، با جسد غرق خون دختری 29 ساله به نام فرنازروبه‌رو شدند.در ادامه با شناسایی هویت کامل مقتول به نام فرناز جان‌ملکی مشخص شد او برادرزاده عزت جان‌ملکی، بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال است. در حالی که تحقیقات برای شناسایی قاتل آغاز شده بود، دوشنبه گذشته مشخص شد قاتل به نام روزبه در آخرین طرح پلیس آگاهی به‌عنوان سارق دستگیر شده است.متهم دیروز صحنه قتل دختر 29 ساله را بازسازی کرد.

بازسازی صحنه قتل

عقربه‌ها ساعت 10 و 15 دقیقه چهارشنبه 25 آذر را نشان می‌داد که خودروی کلانتری 140 باغ فیض در خیابان اباذر بلوار آیت‌الله کاشانی توقف کرد. دقایقی بعد گروه تشخیص هویت پلیس آگاهی همراه کارآگاهان اداره قتل در محل حاضر شدند. با استقرار خودروی بررسی صحنه جرم دادسرای امور جنایی و بازپرس ویژه قتل در محل، تعدادی از اهالی خود را به محل رساندند و با کنجکاوی درباره علت حضور ماموران می‌پرسیدند که یکی از آنها عنوان کرد قرار است صحنه قتل دختر جوان که 49 روز قبل قربانی سرقت مرگباری شده، بازسازی شود.

ساعت 10 و 30 دقیقه

سمند سفید پلیس در محل توقف کرد و روزبه، قاتل 30 ساله همراه چهار مامور پلیس از خودرو پیاده شد. با حضور قاتل در صحنه مادر و خواهر کوچک‌تر مقتول شروع به گریه کردند.

با دستور قاضی ایلخانی، بازپرس شعبه هشتم دادسرای امورجنایی تهران، صحنه قتل آماده شده و خواهر فرناز نقش او را بازی می‌کند.قاتل خونسرد مقابل در پارکینگ نحوه ربودن کیف از داخل خودروی مقتول را بازسازی می‌کند.

ساعت 11

با افزایش جمعیت حاضر در محل، قاتل به خیابان اصلی منتقل می‌شود تا نحوه فرار و آویزان شدن مقتول به خودرویش را بازسازی کند. روزبه هنگام بازسازی صحنه جنایتش مدعی شد در خودرو نیمه باز بود که دختر جوان به آن آویزان شد. چند نفری که در خیابان بودند به تعقیبم پرداختند و از ترس دستگیری، با سرعت فرار کردم.

دختر جوان همچنان به خودرویم آویزان بود و آن را رها نمی‌کرد. وقتی وارد بلوار آیت‌الله کاشانی شدم به‌سرعت به سمت لاین تندرو رفتم و پس از این‌که مقتول حدود یک کیلومتر به خودرو آویزان بود، با گاردریل وسط خیابان برخورد کرد و دستش رها شد. از ترس نمی‌دانستم چه کنم. صدمتر آن‌طرف‌تر کیف او را از خودرو به بیرون پرت کردم و روز شنبه از طریق روزنامه‌ها فهمیدم او جان خود را از دست داده است.

پس از بازسازی صحنه قتل چند نفر از شاهدان حادثه در گفت‌وگو با جام‌جم با بیان این‌که آن صحنه جنایت بسیار دلخراش بود، جزئیات آن را بیان کردند. مرد جوانی که در شرکت بیمه کار می‌کند، گفت: با سر وصدای دختر جوان متوجه ماجرا شدم. وقتی به خیابان آمدم خودروی پراید با سرعت درحرکت بود و دختر جوان مقابل داروخانه پس از برخورد با جدول بلوار زمین افتاد و خودرو به‌سرعت از محل دورشد.

پیرمرد رهگذری که صحنه جنایت را دیده بود، خواستار اعدام سریع قاتل در محل شد و گفت: چگونه یک دزد باید به خود اجازه دهد امنیت را به خطر بیندازد و جان یک دختر بی‌گناه را برای سرقت بگیرد. بعد از این قتل، اهالی محله احساس ناامنی می‌کنند.

خواهر مقتول که در حال بازسازی صحنه بود با بیان این‌که خواهرم قربانی خودخواهی قاتل شده است، در طول بازسازی صحنه مدام گریه می‌کرد و خواستار قصاص سریع قاتل خواهرش بود.

ساعت 11 و 30 دقیقه

با پایان یافتن بازسازی صحنه قتل، متهم 30 ساله که همچنان خونسرد بود با خودروی سمند به اداره آگاهی منتقل شد.

خواهر مقتول در گفت‌وگو با بازپرس پرونده عنوان کرد: خواهرم بسیار زحمتکش بود. آن روز قرار بود به مهمانی برویم. ما فقط یک بار صدای جیغ او را شنیدیم. قاتل در زمان قتل هوشیار بوده و خواهرم را چندصد متر با خودش کشیده است.در ادامه قاضی ایلخانی با بیان این‌که وقوع این قتل در افکار عمومی نیز تاثیر گذاشته است، گفت: چند تیم پلیس آگاهی شبانه‌روزی تلاش کردند و توانستند با ردزنی گسترده و بررسی صدها خودرو قاتل را شناسایی کنند. دستگاه قضا در کمترین زمان و با قاطعیت به این پرونده رسیدگی می‌کند.

مجید غمخوار

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
امیر
-
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
۰
۰
با تشكر فراوان از قاضی پرونده جناب اقای ایلخانی و همچنین تشكر فراوان از نیروی انتظامی وماموران زحمتكش اداره اگاهی در بدام انداختن این قاتل خون اشام. از دادگاه كیفری و قاضی پرونده انتظار داریم هر چه زودتر پس از محاكمه سریعا در محل جنایت اعدام بشه تا دیگر خلافكاری دست به چنین جنایتی نزنه .
مرتضی
-
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
۰
۰
این قاتل باید در ملاء عام جلوی چشم همه مردم درخیابان ایت الله كاشانی اعدام شود
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها