کارمند اخراجی که برای انتقامگیری از مدیر یک شرکت بازرگانی 453 فقره چک به ارزش 850 میلیون تومان را از خودرویش دزدیده بود، قبل از نقد کردن چک‌ها دستگیر شد.
کد خبر: ۸۶۴۷۰۹
کارمند اخراجی برای انتقام 453 فقره چک سرقت کرد

به گزارش جام‌ جم ، دو روز پیش مدیر یک شرکت بازرگانی زمانی که قصد سوار شدن به خودرویش را داشت، مشاهده کرد شیشه و در خودرویش تخریب شده و پاکتی که داخل آن 453 فقره چک حامل به ارزش 850 میلیون تومان بود، به سرقت رفته است.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی، ماموران در تحقیق از شاکی به سرنخ‌هایی دست یافتند که نشان می‌داد او با مردی اختلاف کاری داشته و احتمال می‌دهد او این دستبرد را انجام داده باشد. با کشف این سرنخ روند رسیدگی به این پرونده وارد مرحله جدیدی شد و مرد جوان به‌عنوان تنها مظنون پرونده تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و چهار ساعت بعد از تشکیل پرونده وتحقیقات پلیسی، خانه تنها مظنون پرونده شناسایی و او دستگیر شد. درحالی که متهم مدعی بود بی‌گناه است، ماموران به بازرسی از خانه‌اش پرداخته و توانستند 453 فقره چک سرقتی را کشف کنند.

متهم با انتقال به اداره دوم پلیس آگاهی استان یزد بازجویی شد و با توجه به کشف چک‌های سرقتی به‌ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: مدتی با شاکی کار می‌کردم اما وقتی متوجه شد من سارق هستم، ارتباطش را با من قطع کرد. از همان موقع تصمیم گرفتم از او انتقام بگیرم و به او ضرر مالی بزنم بنابراین رفت و آمد او را زیر نظر گرفتم. شب حادثه او فراموش کرد پاکت چک‌ها را بردارد و من با تخریب در و شیشه خودرو، پاکت چک‌ها را سرقت کردم.

سردار ایرج کاکاوند، فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به این خبر، با هشدار به مردم از آنها خواست خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی از جمله دزدگیر مجهز کنند و خودروهایشان را در مکان‌های پرتردد پارک کنند و از توقف کردن در مکان‌های خلوت خودداری کرده و اموال قیمتی و چک‌هایشان را داخل خودرو جا نگذارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها