وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از توزیع دوباره بسته حمایت غذایی به دستور رئیس جمهوری خبر داد و گفت: این بسته ها در میان افرادی که دچار فقر کالری هستند، توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۴۴۷۹
توزیع بسته حمایت غذایی با دستور رئیس جمهوری

علی ربیعی با اشاره به دستور رئیس جمهوری برای توزیع بسته حمایت غذایی، افزود: توزیع بسته حمایت غذایی، باهدف حمایت غذایی از گروه های هدف و مبارزه با سوء تغذیه و پیشگیری از کمبود پروتئین انجام می پذیرد.

از جمله اقدامات ارزشمندی که در دولت تدبیر و امید در حوزه رفاه اجتماعی رخ داده، پوشش بیمه درمانی برای 10میلیون نفر و همچنین توزیع سبد غذایی در میان برخی از اقشار جامعه است که از کمبود مواد غذایی رنج می برد.

وزیر تعاون درباره توزیع بسته غذایی در این دوره گفت: در این مرحله علاوه بر کالاهای قبلی، پروتئین گوشتی نیز در بسته حمایت غذایی لحاظ شده است.

به گزارش ایرنا،ربیعی اضافه کرد: روال دریافت بسته حمایت غذایی همانند دوره های گذشته است و دریافت کنندگان قدرت انتخاب کالا را دارند.

وی همچنین به توزیع کالاها در فروشگاه های طرف قرارداد اشاره کرد و گفت: خانواده ها می توانند با مراجعه به فروشگاه های قبلی، کالاهای خود را دریافت کنند.

ربیعی خاطرنشان کرد: توزیع بسته های غذایی از طریق کارت صورت می گیرد و افراد دارای کارت می توانند به فروشگاه های مشخصی مراجعه و نسبت به دریافت کالای خود اقدام کنند.

وزیر تعاون به شارژ کارت های بسته حمایت غذایی نیز اشاره کرد و گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده، کارت های مورد نظر برای دریافت بسته غذایی شارژ می شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
رضا
-
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
۰
۰
من نمیدونم چرا با این همه ثروتهای خدادادی كشور,دولت باید به مردم صدقه بده.با این همه ثروت باید مردم این كشور مرفه ترین زندگی رو تو دنیا داشته باشن .حاصل این بی عدالتی و بی تدبیری جوونا بیكار و بی پول و مجرد.متاهلین بیكارو بی پول و شرمنده زن وبچه. واقعا لیاقت این مردم این همه فلاكت و بدبختی نیست.

نیازمندی ها