پای حرف های غلامرضا صنعتگر خواننده قطعه«میشه ضامنم بشی»

روایت خواننده ای که صدایش را از دست داد

غلامرضا صنعتگر خواننده قطعه به یاد ماندنی «میشه ضامنم بشی» متولد دهم آذر ۱۳۵۴ در بندرعباس، دارای دیپلم ادبیات و تخصص در نواختن پیانو ، گیتار و ساز‌های پوستی است که ترانه‌های میهنم ایران، میشه ضامنم بشی و عطر نرگس از مهم‌ترین آثار این هنرمند است که به تکرار از شبکه‌های مختلف صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود. وی مدت‌هاست با نارسایی کبد دست و پنجه نرم می‌کند و در نهایت با شدت پیدا کردن وضعیت بیماری در بیمارستان بستری شد.
کد خبر: ۸۶۲۰۴۱
یک خواننده پاپ صدایش را از دست داد

همسر غلامرضا صنعتگر گفت: غلامرضا از نظر جسمانی حال خوب شده است ولیکن همچنان در صدای خود دچار مشکل است به طوری که صدای خود را از دست داده و هنگامی که می خواهد با اطرافیان صحبت کند یا می نویسد و یا با ایما و اشاره صحبت می کند.

وی افزود: بعد از عملی که روی همسرم انجام شد تارهای صوتی و راههای تنفسی او دچار مشکل شد و او بعد از 40 روزی که از عملش می گذرد قادر به صحبت کردن نیست و در واقع صدایش را از دست داده است.

همسر این خواننده ادامه داد: غلامرضا صنعتگر کارهای روزمره خودش را خودش انجام می دهد اما دارو مصرف می کند و از نظر روحی آشفته است اما امیدوارم به حق امام حسین(ع) و مردم حال او بهتر شود.

به گزارش فرهنگ نیوز، وی ادامه داد: پزشکان گفته بودند حداکثر بعد از یک ماه از عمل او حالش بهتر می شود اما او همچنان دچار مشکلاتی در تارهای صوتی خودش است و این موضوع باعث نگرانی و اشفتگی های روحی او شده است.

همسر غلامرضا صنعتگر خاطر نشان کرد: همسرم چند روزی است که می گوید می خواهم به زیارت امام رضا بروم و شفایم را از آقا بگیرم و اگر خدا بخواهد هفته آینده به مشهد می رویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها