مرد جوان که پس از قتل همسرش جسد او را به آتش کشیده بود، با حکم سه قاضی جنایی به قصاص محکوم شد.
کد خبر: ۸۶۰۴۶۷
عامل قتل همسر به قصاص محکوم شد

به گزارش جام‌جم، سحرگاه ٢٣ دی سال گذشته مشاهده دود از یک کانال آب در شهرک گلستان تهران، توجه کارگران یک کارگاه را به خود جلب کرد. آنها وقتی به محل رسیدند، با جسدی که در حال سوختن بود روبه‌رو شدند. آنها پس از خاموش کردن آتش، موضوع را به پلیس اطلاع دادند.

با حضور ماموران در محل مشخص شد، جسد متعلق به زنی جوان است که پس از قتل در آن محل به آتش کشیده شده بود. ماموران برای شناسایی هویت مقتول به بررسی پرونده افراد ناپدید شده پرداخته و هویت زن 27 ساله به نام سحر را شناسایی کردند. خانواده سحر که موضوع ناپدید شدن او را به پلیس گزارش داده بودند، در جریان تحقیقات گفتند، همسر سحر به نام ایمان با مراجعه به ما اعلام کرد او به طرز مرموزی ناپدید شده است. ماموران سراغ ایمان رفتند، اما او همزمان با کشف جسد ناپدید شده بود. مرد جوان به عنوان متهم به قتل تحت‌تعقیب پلیس قرار گرفت تا این‌که 28 دی با مراجعه به کلانتری شهرک قدس خود را تسلیم کرد. با تکمیل تحقیقات، پرونده برای محاکمه به شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و متهم دیروز به ریاست قاضی نورالله عزیزمحمدی پای میز محاکمه ایستاد. در ابتدای این جلسه اولیای‌دم برای داماد سابق خود درخواست قصاص کردند. سپس رئیس دادگاه با تفهیم اتهام به ایمان از او خواست به دفاع از خود بپردازد.

متهم به قتل وقتی در جایگاه قرار گرفت، اظهار کرد: ما 15 ماه بود که ازدواج کرده بودیم. سحر زمانی که عصبانی می‌شد قابل کنترل نبود. به همین خاطر سعی کردم با او جر و بحث نکنم. روز حادثه مشاجره لفظی بین ما آغاز شد.

سحر قصد ایجاد سروصدا داشت که من هم برای ساکت کردن او گلویش را گرفته و فشار دادم که باعث مرگ او شد. بعد از قتل، جسد او را داخل کانال آب انداخته و با تهیه بنزین آن را به آتش کشیدم.

ایمان ادامه داد: او با سروصدا آبروی مرا در ساختمان برده بود و همسایه‌ها می‌دانستند ما اختلاف داریم. من او را دوست داشتم و نمی‌خواستم مرتکب قتل سحر شوم. اگر اولیای‌دم با قصاص من آرام می‌شوند، حاضرم قصاص شوم. پس از دفاعیات متهم به قتل قضات دادگاه وارد شور شده و ایمان را به قصاص محکوم کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها