مرد شیشه‌ای به قتل‌ عام خانوادگی در محله نعمت‌آباد اعتراف کرد. متهم پس از کشتن همسر و دو فرزندش، جسد آنها را داخل کمد‌دیواری مخفی کرد.
کد خبر: ۸۵۹۷۷۸
پدر شیشه‌ای، عامل قتل‌ عام خانوادگی در نعمت‌آباد

به گزارش جام‌جم، ساعت 15 سه‌شنبه مالک یک ساختمان سه طبقه در محله پاسگاه نعمت آباد در تماس با پلیس از کشف جسد زن مستاجر و دو کودک خردسالش در کمد دیواری آپارتمان طبقه دوم خبر داد. با حضور ماموران کلانتری خانی‌آباد در محل حادثه در خیابان نسترن، آنها با جسد زن 20 ساله در کمد دیواری و دو پسر خردسال دو ساله و 20 روزه‌اش در دو ساک جداگانه رو به رو شدند. با اعلام موضوع به تیم جنایی، تحقیقات برای مشخص شدن علت مرگ زن جوان و دو کودکش آغاز شد.

پزشک جنایی با معاینه اولیه جسد اعلام کرد ده روز از جنایت می‌گذرد و همگی به علت اصابت جسم سخت به سرشان جان خود را ازدست داده‌اند.

تحقیقات از صاحبخانه مقتولان که موضوع را به پلیس اطلاع داده بود، آغاز شد که او مدعی شد؛ میلاد، مرد 31 ساله همراه همسر و فرزندانش چند سالی است که مستاجر من هستند. مرد خانواده اعتیاد به مواد مخدر دارد و اجاره‌اش را به‌سختی و با تاخیر پرداخت می‌کند. حدود 10 روز قبل، مرد همسایه باردیگر با همسرش درگیر شد و ما فکر کردیم مثل همیشه او خمار شده است. دقایقی بعد سر‌وصدای آنها آرام شد و میلاد یک ساعت بعد با مراجعه به در خانه‌ام، اقدام به شکستن در آپارتمان و ایجاد سر و صدا کرد. من هم پس از تماس با پلیس از مرد مستاجر شکایت کردم و او با دستور بازپرس شعبه اول دادسرای بعثت دستگیر و به بازداشتگاه فشافویه منتقل شد.

وی اضافه کرد: چند روزی از خانواده او خبر نداشتیم و فکر می‌کردم آنها به خاطر این کار میلاد به خانه اقوام رفته‌اند. تا این که ساعتی قبل مردی جوان اینجا آمد و مشغول قفل کردن در آپارتمان آنها شد. وقتی به او اعتراض کردم، مرد ناشناس خود را شوهر خواهر مستاجرم معرفی مرد و مدعی شد میلاد از او خواسته به خاطر پول‌های موجود در خانه در آپارتمان را قفل کند. وقتی برای بررسی موضوع به آپارتمان میلاد رفتیم با بوی تعفن شدید رو به رو شدم. پس از جستجو موفق شدیم اجساد را در کمد دیواری پیدا کنیم.همچنین در اتاق خواب یک طناب دار وجود داشت .

با تائید اظهارات مرد صاحبخانه توسط پسر جوان، تیم جنایی برای تحقیق از میلاد، در بازداشتگاه پلیس در فشافویه حاضر شد. مرد 31 ساله که ظاهری آرام داشت، وقتی در برابر بازپرس ویژه قتل تهران قرار گرفت با اعتراف به قتل همسر و دو فرزندش گفت: چند سالی است که شیشه مصرف می‌کنم و اعتیاد شدیدی به مواد مخدر دارم. من همسر و فرزندانم را دوست داشتم اما فشار زندگی باعث شد به علت اختلاف با همسرم، تصمیم به قتل او و دو پسرم بگیرم. روز حادثه شیشه مصرف نکرده بودم و حالت طبیعی داشتم. پس از درگیری دوباره با همسرم، او و دو پسرم را با ضربات چوب مجروح کرده و بعد خفه‌شان کردم.بعد از قتل جسدشان را در کمد دیواری مخفی کردم. ابتدا قصد پایان دادن به زندگی خودم را داشتم و طناب داری در اتاق خواب درست کردم اما موفق نشدم نقشه ام را عملی کنم. می‌دانستم به‌زودی دستگیر می‌شوم به همین خاطر بعد از قتل شیشه مصرف کردم و پس از رفتن به در خانه صاحبخانه اقدام به شکستن در و ایجاد سرو صدا کردم تا دستگیر شوم. قصد داشتم با این کار، وقتی راز قتل‌عام اعضای خانواده‌ام برملا شد، مدعی شوم در زمان قتل در زندان بوده‌ام.

با اعترافات مرد شیشه‌ای به قتل سه عضو خانواده‌اش، او با دستور سجاد منافی‌آذر، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره قتل پلیس آگاهی قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها