دیروز وقتی همراهان پوتین جعبه سبز‌رنگ و تقریبا بزرگی را از هواپیمای حامل پوتین خارج کرده و دو نفری آن را حمل کردند، برخی گمان کردند این جعبه، همان کیف اتمی معروف است. اما پوتین از فرودگاه مستقیم به دیدار رهبر معظم انقلاب رفت و جعبه سبزرنگ را به ایشان هدیه کرد. داخل جعبه یک جلد قرآن نفیس قرار داشت که به خط کوفی نگارش شده بود.
کد خبر: ۸۵۹۰۷۱

حجاب همسر رئیس‌جمهور ونزوئلا در تهران

نیکلاس مادورو، رئیس جمهوری ونزوئلا شامگاه یکشنبه (یکم آذرماه) برای شرکت در سومین اجلاس سران مجمع کشورهای صادرکننده گاز وارد فرودگاه مهرآباد تهران شد. حجاب کامل همسر او در این سفر، مورد توجه رسانه‌‌ها قرار گرفت.

جواد رضویان در دانشگاه

جواد رضویان یکی از عکس‌های قدیمی خود را منتشر کرد. در این عکس مهران غفوریان هم دیده می‌شود. وی در توضیح این عکس نوشت: دنگ، دنگ / ساعت گیج زمان در شب عمر / می‌زند پی در‌پی زنگ / زهر این فکر که این دم گذر است/ می‌شود نقش دیوار رگ هستی من..../

سال اول دانشگاه به همراه استاد حیدرزاده عزیز، مهران غفوریان و هادی ترابی.

جنازه صنا در ساحل ترکیه

جسد یک دختربچه که یادآور مرگ آیلان پسربچه سه‌ساله سوری بود، میان تخته‌سنگ‌های سواحل غربی ترکیه کشف شد.

به گزارش خبرآنلاین، در حادثه غرق شدن قایق پناهجویان در پنجشنبه ‌شب گذشته 15 نفر ناپدید شدند. خبرگزاری دولتی آناتولی می‌گوید تاکنون اجساد 9 نفر از قربانیان این حادثه کشف شده است. روز یکشنبه، جسد یک دختربچه چهارساله که میان تخته‌سنگ‌های سواحل غربی ترکیه افتاده بود در رسانه‌های اجتماعی این کشور منتشر شد. نیروان حسن، یکی از بازماندگان حادثه می‌گوید اسم این دختربچه صنا بود.

اوباما در لباس محلی کشور مالزی!

عکسی از باراک اوباما با لباس محلی مالزی در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا برای شرکت در اجلاس همکاری اقتصادی آسیا - اقیانوس آرام (اپک) عازم مانیل فیلیپین شد و پس از آن برای شرکت در اجلاس آ‌سه‌آن به کوالالامپور سفر کرد. اخیرا عکسی از باراک اوباما با لباس محلی مالزی در فضای مجازی منتشر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها