زن جوان وقتی دید که همسرش از صبح تا شب در حال درس خواندن است و وقت تفریح ندارد به دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق داد.
کد خبر: ۸۵۸۸۰۱
شوهرش درس خوان بود درخواست طلاق داد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش زن جوان با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی همسرم از صبح تا شب در حال درس خواندن است و اصلا وقت تفریح ندارد. هربار که به مهمانی یا تفریح دعوت می شویم، همسرم می گوید درس دارد و باید در خانه بماند.

وی افزود: الان 5 سال است که وضعیت ما همین است و یک روز خوش نداریم. همسرم همیشه سرش در کتاب است و حتی نمی توانم با او صحبت هم کنم چه برسد به اینکه به مهمانی و تفریح برویم. از زندگی خسته کننده با همسرم بیزار شده ام. زندگی ما هیچ هیجانی ندارد و من از صبح تا شب تنها هستم. این مرد دست از درس خواندن برنمی‌دارد و می خواهد حالا حالاها به اینکار ادامه دهد. خیلی صبر کردم تا شاید زندگی ما مثل بقیه روال عادی خودش را طی کند، ولی فایده ای نداشته و ما هر روز بیشتر از هم فاصله گرفتیم. برای همین تصمیم به جدایی از این زن گرفتم.

گفتنی است؛ بعد از صحبت های این زن قاضی شوهرش را هم به دادگاه احضار کرد تا صحبت های او را بشنود و پس از آن در این باره تصمیم گیری کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها