راننده شیطان‌ صفت که قصد ربودن زن جوانی را داشت با حضور به موقع پلیس ناکام ماند. مرد جوان پس از محاکمه در دادگاه کیفری به سه سال زندان و یک سال تبعید محکوم شد.
کد خبر: ۸۵۸۳۷۸
زندان و تبعید، مجازات راننده شیطان‌ صفت

به گزارش جام‌ جم آنلاین ، در این پرونده سعید 38 ساله متهم است 29 خرداد امسال قصد ربودن و آزار زنی را داشته که زن جوان خود را از خودرو به بیرون پرت کرده بود. در همین زمان گشت پلیس آگاهی تهران که در محله نبرد در حال گشتزنی بود، متوجه ماجرا شد و پس از تعقیب و گریز متهم را دستگیر کرد.

با تکمیل تحقیقات در دادسرا، متهم دیروز در شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران و به ریاست قاضی حسین اصغرزاده پای میز محاکمه قرار گرفت. در جلسه رسیدگی زن 23 ساله در تشریح ماجرا گفت: روز حادثه برای رفتن به خانه مادرم سوار یک دستگاه پراید مشکی شدم. در میان راه راننده تغییر مسیر داد که اعتراض کردم. او با تهدید از من خواست سکوت کنم. وقتی نتوانستم از دست او رها شوم، در ماشین را باز کرده و خود را به بیرون پرت کردم.

وی اضافه کرد: در این هنگام گشت پلیس به تعقیب خودرو پرداخت و خودروی پراید را پس از تصادف با سه خودرو متوقف کرد. با دستگیری متهم، ماموران مرا به بیمارستان منتقل کردند.

رئیس دادگاه در جلسه محاکمه با تفهیم اتهام به متهم از او خواست به دفاع از خود بپردازد که مرد جوان گفت: من سه سابقه کیفری به اتهام رابطه نامشروع، درگیری و موادمخدر دارم. سه ماه قبل از این ماجرا از زندان آزاد شدم. شیشه مصرف می‌کردم و به خاطر توهم زن جوان را ربودم.

قضات دادگاه پس از رسیدگی به پرونده، سعید را به سه سال زندان و یک سال تبعید به یکی از شهرهای استان کرمان محکوم کردند.

روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها