عضو هیات علمی مرکز پزشکی دکتر مسیح دانشوری گفت: یک خرخر ساده تا انسداد تنفسی و خفگی در خواب، همه از اختلالات تنفسی خواب به شمار می روند.
کد خبر: ۸۵۸۱۷۱
«خرخر» ساده نشان از اختلال تنفسی خواب دارد

به گزارش جام جم سرا به نقل از ایرنا، دکتر جهانگیر قربانی افزود: امروزه نقش منفی اختلالات خواب در زندگی بطور گسترده ای مشخص شده و بخش مهمی از این اختلالات مربوط به مشکلات تنفسی حین خواب است که طیف وسیعی از مشکلات را شامل می شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مشکلات تنفسی خواب، پیامدهای وسیع جسمی، روانی، فردی و اجتماعی دارد، بررسی و درمان اختلالات تنفسی خواب زمینه مشترکی بین رشته های مختلف پزشکی مانند گوش و حلق و بینی، ریه، طب کار، کودکان، روانپزشکی، مغز و اعصاب، فک و صورت و دندانپزشکی دارد.

عضو هیات علمی مرکز پزشکی دکتر مسیح دانشوری همچنین از برگزاری سمپوزیوم یک روزه خُرخُر و اختلالات تنفسی خواب در روز پنجشنبه پنجم آذر ماه در سالن امیرکبیر بیمارستان دکتر مسیح دانشوری خبر داد.

قربانی خاطرنشان کرد: این سمپوزیوم در راستای شناساندن جدیدترین روش های تشخیصی و درمانی اختلالات تنفسی خواب برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: این سمپوزیوم از امتیاز بازآموزی برای متخصصان رشته های گوش و حلق و بینی، فوق تخصص ریه، طب کار، کودکان، بیماریهای مغزو اعصاب، جراحی مغز و اعصاب، بیهوشی، روانپزشکی، جراحی فک و صورت و دانپزشکی برخوردار است و علاقه مندان برای ثبت نام می توانند با شماره تلفن 27122040 دفتر همایش های مرکز پزشکی دکتر مسیح دانشوری، تماس بگیرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها