معاون دادستان کل کشور:

روانگردان صوتی در راه است

در حالی که قیمت روانگردان شیشه طی ماه‌های گذشته روند صعودی را طی می‌کرد، اما گزارش‌ها نشان می‌دهد که قیمت شیشه به شدت کاهش یافته است.
کد خبر: ۸۵۷۴۰۹
اعلام قیمت انواع مواد مخدر

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، اوایل تابستان امسال بود که با اقدامات موثر پلیس مبارزه با مواد مخدر و ستاد مبارزه با مواد مخدر قیمت مخدر شیشه به گرمی 100 هزار تومان رسید.

به این ترتیب شیشه به یکی از گرانترین مخدرهای بازار تبدیل شد و معتادان قادر به تهیه این مخدر نشدند.

عدم توانایی معتادان در تهیه این مخدر امید بازگشت آنها به سمت مخدرهای سنتی را زنده کرد چرا که به گفته کارشناسان اعتیاد، درمان اعتیاد به مخدرهای سنتی بسیار آسانتر از مخدرهای صنعتی است.

اما متاسفانه اخیرا قیمت شیشه در بازار کاهش یافته و به گرمی 60 هزار تومان رسیده است. شاید این کاهش قیمت به علت تولید شیشه در خارج از کشور باشد که روز گذشته سردار هادیان نژاد، معاون مقابله ستاد مبارزه با مواد مخدر به آن اشاره کرده بود.

گزارش‌های میدانی نشان می‌دهد که اکنون قیمت هر گرم شیشه در بازار 60 هزار تومان است و تریاک گرمی 4 هزار تومان، حشیش 3 هزار تومان و هروئین نیز 3 هزار تومان به فروش می‌رسد.

این در حالی است که تابستان سال گذشته نیز تریاک گرمی 4 هزار، شیشه گرمی 21 هزار، حشیش گرمی 3 هزار، و دوا (هروئین) گرمی 12 هزار تومن خرید و فروش می‌شد.

این اعداد نشان می‌دهد که متاسفانه تورم هم موجب افزایش قیمت مخدرها نشده و قاچاقچیان و حامیان آنها تحت هر شرایطی قیمت مواد مخدر را پایین نگه می‌دارند تا جوانان به سهولت بتوانند این مواد را تهیه کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۹ انتشار یافته: ۲
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۳
۱۰
۶
تورو خدا این موادارو جمع كنید بچه های مردم گرفتار شدن و نمیتونن ازش دل بكنن چون هم ارزون هستش و هم راحت پیدا میشه . من جایی زندگی میكنم كه اینجور چیزارو زیاد میبینم به خدا بارها دیدم كه پسر جوان مواد كشیده پدر و مادر و زن خودشو تا حد مرگ كتك زده. به خدا اینارو میبینم وجدانم ناراحت میشه اگه صدام به جایی میرسه خواهش میكنم به این جوانها برسین و این مواد و مواد فروش هارو جمع كنید پدر مادرها به اندازه كافی فكر وخیال دارن و همین گرونی و سختیه چرخوندن زندگی واسشون بسه دیگه نزارین یه بچه معتاد هم به ناراحتی هاشون اضافه بشن گناه دارن به خدا كمك كنید این موادها جمع بشه من بهتون قول میدم اگه دل خانواده یا پدر و مادری رو شاد كنید خدا صدهزار برابر عوضشو میده
علی
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
بله دوست من حق با شماست

نیازمندی ها