واریز پنجاه و هفتمین مرحله یارانه نقدی

دریافتی هر یارانه بگیر به 2 میلیون و 593 هزار تومان رسید

با واریز پنجاه و هفتمین مرحله یارانه نقدی مربوط به آبان ماه ساعت 24 شب گذشته (سه شنبه) به حساب سرپرستان خانوار، دریافتی هر یارانه بگیر از ابتدای اجرای طرح تا این ماه به 2 میلیون و 593 هزار و 500 تومان رسید.
کد خبر: ۸۵۷۳۸۷
دریافتی هر یارانه بگیر به 2 میلیون و 593 هزار تومان رسید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، براساس اعلام سازمان هدفمند سازی یارانه ها، مبلغ یارانه این مرحله نیز همانند ماه های گذشته به ازای هر نفر 45 هزار و 500 تومان است.

مبلغ 45 هزار و 500 تومان یارانه از آذرماه 1389 با فاز نخست قانون هدفمندی یارانه ها در دولت نهم کلید خورد که در مجموع متقاضیانی که از ابتدا تاکنون در فهرست سازمان هدفمندی قرار دارند، 2 میلیون و 729 هزار تومان یارانه نقدی دریافت کرده اند.

افرادی که یارانه آنها در شب گذشته واریز نشده می توانند با مراجعه به سامانه yaraneh10.ir از دلیل حذف مطلع شوند و درخواست خود را برای بررسی مجدد ثبت کنند تا پس از بررسی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در صورت خطا، خانوار حذف شده باردیگر به فهرست یارانه بگیران بازخواهد گشت.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر اساس مصوبه هیات وزیران، مسئول تشخیص نیازمندی خانوار برای دریافت یارانه نقدی است.

برهمین اساس، طبق اعلام علی ربیعی وزیر رفاه، تا مهرماه امسال بیش از 2 میلیون و 200 هزار نفر حذف شده اند و این رویه ادامه دار خواهد بود.

وزیر تعاون شب گذشته درباره روند حذف یارانه بگیران گفت که در آبان ماه جاری سبدی از اسامی نزدیک به 400 هزار نفر آورده شده است تا از میان آنها افرادی که مستحق گرفتن یارانه نیستند، حذف شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
رها
-
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
۰
۰
اینقدر منت ۴۵ تومانی رو سر مردم نذارید ,عوضش بزای قبض اب وبرق ووووو چند برابرش رو از مردم میگیرید ...

نیازمندی ها