مگر اجساد را هم می شود شکنجه کرد ؟ این مرد خندان که می بینید، مغز متفکر حملات پاریس است . فکر می کنید او برای چه از ته دل می خندد ؟ عبدالحمید اباعود ، اجساد قربانی های سوری اش را با طناب به پشت وانتش بسته است و همراه خودش می کشد و از این کار لذت می برد و دلیل خنده اش هم همین است !
کد خبر: ۸۵۷۰۸۸
فیلم خنده و لذت مغز متفکر داعش از شکنجه اجساد+عکس

به گزارش جام جم آنلاین ، هرچه بیشتر از زمان حملات انتحاری پاریس می گذرد اطلاعات بیشتری درباره تروریست ها فاش می شود. برای مثال دیروز در رسانه ها اعلام شد که عبدالحمید اباعود، 27 ساله مراکشی مغز متفکر حملات جمعه شب پاریس بوده که در بلژیک متولد شده است.حالا اما رسانه ها به سرعت اسناد تازه ای نیز از این مجرم فراری پیدا کرده اند؛ عکس ها و فیلم هایی که ثابت می کند او یک بیماری روانی سادیسمی و بسیار خطرناک است .

تنها خدمت ابوعود- که به او ابوعود بلژیکی هم می گویند- به داعش برنامه ریزی برای راه انداختن حمام خون در پاریس نیست بلکه او یکی از مغزشوهای حرفه ای داعش است که تا کنون هزاران جوان حتی برادر 13 ساله خودش را مجاب کرده است به داعش بپیوندند و در سوریه مردم بیگناه را بکشند.

در فیلمی که پیوست این گزارش شده است ابوعود با دوستانش شوخی می کند و با شادی می گوید « مجبوریم به جای جت اسکی و موتور سواری ، جسدهای کفاری را که با ما جنگیده اند، با وانت همراه خودمان بکشیم! » او در ادامه فیلم اجساد را که به پشت وانتش بسته است تا گوری دسته جمعی که می کشد. به نظر می آید یکی از کسانی که ابوعود او را با طناب می کشد با وجود آسیب دیدگی شدید هنوز زنده است.

ابوعود در گفتگو با مجله مخصوص داعش گفته است که او در ماه ژانویه سال گذشته به اتهام طراحی نقشه قتل مردم و قطع کردن سر یک پلیس در اروپا دستگیر شده بود اما از چنگ پلیس ها گریخته است .

او با افتخار می گوید « عکس و اسم من همه جا منتشر شده بود اما من به آسانی توانستم در همان کشور بمانم و به طراحی نقشه هایم علیه آنها ادامه بدهم . »

ابوعود هنوز دستگیر نشده است و گفته می شود در سوریه است. پدر او در ژانویه سال گذشته درگفتگو با رسانه ها از آنچه پسرش انجام می دهد ابراز شرمساری کرده و گفته بود « پسرم همه خانواده ما را بدنام کرد. خداوند دستور نداده است که مردم بی گناه را بکشیم . »

پدر ابوعود زمانی او را به پلیس معرفی کرد که فهمید برادر 13 ساله اش ، یونس را تحریک کرده و برای کشتار مردم به سوریه فرستاده است.

ابوعود در ماه جولای در حکمی غیابی به علت همکاری با داعش به 20 سال حبس محکوم شد اما مساله این است که هنوز دستگیر نشده است و گفته می شود که احتمالا هم اکنون در سوریه مشغول برنامه ریزی حملات تروریستی دیگر است.

در فیلمی که دیلی میل از ابوعود منتشر کرده است او لبخند بر لب در حالی که اجساد خونین را با طناب به پشت وانتش بسته است می گوید « آیا از زندگی محقرانه تان در اروپا یا آفریقا یا کشورهای عرب یا آمریکا راضی هستید ؟ آیا چیزی بهتر از داعشی شدن وجود دارد ؟ »

خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
صمد
-
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
۰
۰
وحشیهای ... كه بنام اسلام دارند همه را قتل عام میكنند
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها