پاتک ناجا به پاتوق شیشه‌ای جنوب شهر

مرد خلافکار با گلوله پلیس مجروح شد

سارقان حرفه‌ای پایتخت که دست به سرقت خودرو در مناطق غربی تهران می‌زدند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۵۷۰۲۸
سارقان حرفه‌ای تهران با 13 گلوله پلیس به زانو درآمدند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ساعت 14 روز گذشته عوامل گشت یگان پلیس پیگشیری تهران حین گشت زنی در خیابان یادگار امام (ره) تقاطع خیابان امام خمینی (ره) به یک دستگاه خودروی پراید نقره ای مشکوک شدند.

ماموران پلیس پس از استعلام گیری از مرکز پیام کلانتری 108 نواب متوجه شدند که خودرو مورد نظر دارای سابقه سرقت بوده که جهت توقیف خودرو به راننده دستور ایست دادند.

راننده خودروی پراید نسبت به دستور مامور بی اعتنایی نموده و عوامل انتظامی با توجه به قانون به کار گیری سلاح با اسلحه سازمانی اقدام به تیراندازی با 3تیر هوایی کردند که باز راننده به فرار ادامه داد تا اینکه نیروهای پلیس 10 تیر جنگی به سمت خودرو شلیک کردند که باعث پنچر شدن لاستیک خودرو شد.

سرانجام دو متهم که داخل خودرو بودند، دستگیر و خود را به هویت های «بهزاد» و «سیامک» معرفی کردند و همچنین از داخل خودرو اموالی شامل 12 عدد گوشی آیفون، سامسونگ و هواوی، دو عدد حافظه جانبی، 4 عدد ساعت مچی، 7 فقره چک بانکی، مدارک خودروی مسروقه و وجه نقد به مبلغ چهار میلیون 800هزار تومان کشف شد.

جانشین پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اعلام این خبر، افزود: در کلانتری متهمین در تحقیقات پلیسی اعلام داشتند که با هم دستی اشخاصی دیگر اقدام به سرقت خودرو و داخل خودرو می کنند.

سرهنگ رضا بستو خاطرنشان کرد: متهمان جهت تحقیقات بیشتر و کشف سایر جرایمشان و همچنین شناسایی و دستگیر سایر همدستانشان در اختیار کارآگاهان پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها