دروازه بان محبوب و خوش تیپ تیم ملی فوتبال ایران این روزها شرایط متفاوتی را تجربه می کند.
کد خبر: ۸۵۶۶۱۹
علیرضا حقیقی دیگر شماره یک نیست؟

به گزارش گروه ورزشی جام جم آنلاین ، به نظر می رسد پس از دو سال پایه های شماره یک بودن علیرضا حقیقی در تیم ملی فوتبال ایران سست شده است. دروازه بان محبوب کی روش فعلا حضور ثابت درون دروازه تیم ملی را از دست داده است و این اصلا ارتباطی به صادر نشدن ویزا برای او ندارد. گلی که او در دیدار با ترکمنستان خورد انتقادهایی را متوجه او کرد و باعث شد تا باز هم تماشاگران نام مهدی رحمتی را به او یادآور شوند.

البته اشتباه مقابل ترکمنستان نخستین اشتباه او در تیم ملی نبود. او پیش از این نیز اشتباهاتی داشت اما این یکی بیشتر از بقیه به چشم آمد. حالا جسته و گریخته به گوش می رسد که این دروازه بان حضور ثابت درون دروازه تیم ملی فوتبال را از دست داده است.

البته حقیقی این روزها با شایعه بازگشت به فوتبال ایران و پرسپولیس نیز در کانون توجه بود. البته خود او این خبر را تکذیب کرد.

بازگشت او به ایران می تواند حقیقی را بیشتر در چشم نگه دارد اما همین در چشم بودن برای حقیقی که شماره یک تیم ملی است خطرناک است چرا که کی روش به بازیکنان شاغل در خارج از کشور نظر دیگری دارد. او که این روزها آماده نیست با حضورش در ایران می تواند جایش را در تیم ملی از دست دهد.حال باید دید حقیقی چه تصمیمی برای ادامه فوتبالش می گیرد؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها