سرپرست باشگاه پرسپولیس محمد رویانیان، مدیرعامل پیشین باشگاه را به افشاگری درباره قرارداد مانوئل ژوزه، سرمربی پرتغالی پیشین این باشگاه تهدید کرد.
کد خبر: ۸۵۶۴۷۱

محمد رویانیان، مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس، در شرایطی طی روزهای گذشته بدهکار تحویل دادن این باشگاه از سوی خودش را امری طبیعی و رویه سال‌های اخیر پرسپولیس دانست که در زمان مدیریت او قرارداد سنگینی با مانوئل ژوزه پرتغالی بسته شد، قراردادی که حالا معلوم شده به هیچ وجه شفاف نبوده و در حقیقت سه قرارداد امضا شده با این مربی موجود است. هرچه هست، این مربی و دستیارانش به خاطر مطالباتشان از باشگاه پرسپولیس به فیفا شکایت کردند و طبق آنچه که مدیر حقوقی پرسپولیس عنوان کرده این باشگاه باید بالغ بر سه میلیارد و 200 میلیون تومان به ژوزه و دستیارانش بپردازد.

این در حالی است که در آن مقطعی که پرسپولیس در دو فصل چهار سرمربی عوض کرد، مانوئل ژوزه یکی از آنها بود؛ مربی که 17 بار روی نیمکت پرسپولیس نشست، اما آمار تعداد بردهایش با این تیم حتی به 30 درصد هم نرسید. 5 برد، 5 تساوی و 7 باخت، کارنامه‌ای که در نهایت به اخراج ژوزه از پرسپولیس انجامید. ژوزه در آن مقطع رقمی در حدود دو میلیارد تومان از پرسپولیسی‌ها گرفت که البته فقط بخشی از دریافتی او و دستیارانش بود.

در این خصوص، دیروز علی‌اکبر طاهری درباره پرونده مانوئل ژوزه به ایسنا گفت: پرونده ژوزه هم یکی از پرونده‌هایی است که در گذشته قراردادش منعقد شده و با شکایت‌هایی که انجام داده‌اند، الان باشگاه محکوم به پرداخت پول شده است. در آینده درباره این پرونده صحبت‌هایی را مطرح می‌کنم تا همه بدانند با این قرارداد، چه خیانت‌هایی به باشگاه شده است.

طاهری درباره آخرین وضعیت مشکلات مالی پرسپولیس اظهار کرد: واقعیت این است که با اسپانسری که جذب کردیم، خیلی از مشکلات مالی حل شده است. منظورم این است که در حال حاضر با برنامه‌ریزی و مدیریتی که انجام داده‌ایم، تمام هزینه‌های جاری را پرداخت می‌کنیم، اما همان‌طور که بارها گفته‌ام، بدهی‌هایی از گذشته به گردن ما افتاده که شرایط را برایمان سخت کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها