پوریا پورسرخ، بازیگری که این روزها او را در سریال کیمیا می‌بینیم در کنار فوتبالیست‌های حرفه‌ای و معروفی مانند علی دایی، مهرداد میناوند و رحمان رضایی پا به توپ شده و به نفع خیریه مبارزه با دیابت فوتبال بازی کرده است.
کد خبر: ۸۵۶۱۷۱

با مهربونی حل می‌شه!‌

رامبد جوان که این روزها مشغول پیش تولید فیلم‌ سینمایی نگار است، عکسی از 26 سالگی خود منتشر و در 11 بند درباره اتفاقات مختلف اظهار نظر کرد که از میان آنها می‌توان به حمایت از عمو‌های فیتیله‌ای اشاره کرد. او در این باره نوشت: «رفقای من در فیتیله هم که شوخ طبعیشون باعث دلخور‌ی‌هایی شد که با مهربونی به سرانجام خواهد رسید. به‌هر‌حال این یعنی زنده‌بودن و اهمیت داشتن. همزبون‌های من مثل بقیه اقوام عزیز سرزمینمون متوجه‌ آن و هم این‌قدر مهربونن که می‌بخشن... به نظر من این اتفاق شبیه یه دلخوری خانوادگیه که با مهربونی حل خواهد شد»

از زن سوری تا زن فرانسوی

گاردین عکس زنی فرانسوی را منتشر کرده که بعد از اتفاقات تروریستی پاریس در حال گریه است. او پرچم کشور خود را روی صورتش نقاشی کرده است. چند سالی است که حملات تروریستی مردم عراق، سوریه و... را آواره کرده است.زنان و کودکان زیادی از این حملات آسیب دیدند و گریه کردند. حالا آتشی که داعش روشن کرده است در قلب اروپا شعله می‌کشد...

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها