وزیر کشور گفت: انتخابات نباید صحنه انتقام‌جویی‌ها، تقویت تضادها و بیان مشکلاتی که سابقه تاریخی دارند و حل آن در انتخابات امکان‌پذیر نیست، باشد.
کد خبر: ۸۵۶۱۳۵

به گزارش مهر، عبدالرضا رحمانی‌فضلی در مراسم بازدید از ستاد انتخابات کشور در جمع مسئولان این ستاد گفت: همین الان اتفاقاتی در منطقه و دنیا رخ می‌دهد، اما در کنار آن کشور ما در امنیت کامل است که بعد از لطف خدا و هدایت‌های مقام معظم رهبری، اطمینان و اعتماد مردم به نظام و حاکمیت موجب آن است. اگر مردم به حاکمیت اطمینان و اعتماد نداشته باشند، برقراری امنیت سخت است.

وزیر کشور افزود: شکرگزاری ما این است که بتوانیم با برگزاری انتخابات قانونی، سالم و باشکوه، دین خود را به مردم و شهدا ادا کنیم. همه باید دنبال این باشیم که انتخابات مجلس و خبرگان در فضای آرامش، امنیت و باشکوه به‌گونه‌ای برگزار شود که قدرت ملی ما را در قالب وحدت و انسجام ملی به دنیا نشان دهد.

رحمانی‌فضلی تصریح کرد: شورای نگهبان، صداوسیما، قوه قضاییه، احزاب و گروه‌ها و نامزدها و مردم، باید برای برگزاری انتخابات سالم کمک کنند.

وی با بیان این‌که سلایق و مطالبات مختلف در کشور وجود دارد، گفت: جمع کردن این سلایق زیر پرچم اسلام و اداره کردن جامعه مشکلاتی دارد و جای حرف، نارضایتی و سهل‌انگاری و کوتاهی نیز وجود دارد. رحمانی‌فضلی تقویت امنیت ملی، وحدت، انسجام، یکپارچگی میان مسئولان و برگزاری انتخابات سالم را از مطالبات مهم مردم خواند و از مسئولان خواست در برگزاری انتخابات تمرین خویشتنداری کنند و گفت باید برای رضای خدا صبر و تحمل کنیم. باید برای اطمینان دل مردم بیشتر با هم تعامل کنیم. طرح برخی موضوعات در برخی مجامع لازم نیست. وی تصریح کرد: مردم نباید احساس کنند که رقابت‌ها برای کسب قدرت بر‌منافع ملی اولویت دارد.

همچنین در حاشیه این مراسم از صندوق‌های شفاف رای و دستگاه اخذ رای الکترونیکی رونمایی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها