صدای مقام معظم رهبری: مرحوم آیت‌‌الله کاشانی یک فرد مکتبی بود. (صدای انفجار، صدای تکبیر)
کد خبر: ۸۵۵۷۲۴

گزارشگر: انفجار 211 بمب فقط در یک روز. بخشی از کشفیات یک خانه تیمی منافقین در دهه 60 در تهران.

صدای یک منافق: دیروز 211 بار بمبگذاری کردیم.

گزارشگر: 17 هزار شهید حاصل جمع این اعمال تروریستی است. اگر بمب و گلوله جواب نمی‌داد حتی با تیغ‌ موکت‌بری به جان مردم کوچه و بازار می‌افتادند.

صدای...: آخر کجای تاریخ به یاد دارد که پوست سر انسان را بکنند (صدای گریه حضار).

گزارشگر: طالب طاهری نوجوان 17 ساله یکی از 17 هزار شهدای ترور بود. با دو پاسدار دیگر ناخن‌هایشان را کشیدند، چشم‌هایشان را از حدقه درآوردند و سرانجام پوستشان را در حمام یک خانه تیمی منافقین کندند و زنده زنده دفنش کردند. پس از دستگیری یکی از منافقین عامل جنایت، شهید لاجوردی به حمام این خانه تیمی رفته بود.

لاجوردی: خانه مربوط به آقای حسین ابریشم‌چی یکی از رده‌های بالای سازمان با اسم مستعار رحمت است.

گزارشگر: حسین ابریشم‌چی همان عنصر معدوم منافقین است که خبر هلاکت او و 23 منافق دیگر در لیبرتی دو هفته پیش اعلام شد.

صدای گوینده سیمای منافقین: مجاهد خلق حسین ابریشم‌چی از برجسته‌ترین فرماندهان ارتش آزادیبخش و مسئولان سازمان مجاهدین خلق و عضو شورای ملی مقاومت در شمار کشته‌شدگان حمله به لیبرتی است.

گزارشگر: اما این هفته در زیر پل یادگار امام و در مقابل زندان اوین عده‌ای برای اثبات بی‌گناهی برخی از زندانیان سیاسی، منافقین و سران معدوم این گروه تروریستی در لیبرتی آزادانه فریاد آزادی سر می‌دادند. یکی از تجمع‌کنندگان از این افراد فیلم گرفته و با آنها مصاحبه می‌کند.

محمد نوری‌زاد: آقای دکتر این شعار چیه که نوشتید؟ «کشتن انسان‌های بی‌گناه و بی‌سلاح جنایت علیه بشریت است.»

دکتر: این جنایاتی است که اخیرا شده و با موشک تعدادی را کشته و مجروح کرده‌اند.

گزارشگر: جالب‌تر آن‌که جنبش جیش‌المختار در پاسخ به جنایات منافقین در عراق به کمپ لیبرتی حمله می‌کند آن‌وقت حامیان منافقین در تهران آزادانه ایران را به‌خاطر این حمله محکوم می‌کنند. هنوز درگیر این مشغله ذهنی هستم که چگونه عده‌ای در مقابل در زندان اوین برای احقاق حقوق ساکنان لیبرتی شعار می‌دهند و پلاکارد در دست دارند که نگاه دوربین به گوشه‌ای دیگر از جمعیت می‌گردد تا بی‌گناهی فرد دیگری را به اثبات برساند.

نوری‌زاد: به نظر شما مهدی بی‌گناه است؟

عفت مرعشی: بله قطعا بی‌گناه است به او ظلم کرده‌اند.

گزارشگر: اما در اوج تعجب و شگفتی ما همسر و دختر یکی از مسئولان نظام دلایل اثبات بی‌گناهی مهدی هاشمی را مطرح می‌کنند.

نوری‌زاد: چرا فکر می‌کنید بی‌گناه است؟

می‌گویند چیزی قریب به 5 ـ 4 هزار صفحه مدرک از او دارند.

عفت مرعشی: مدرکی که اینها دارند فقط کپی از سایت‌هاست.

نوری‌زاد: یعنی چیز مستدلی وجود ندارد؟

عفت مرعشی: نه چیز مستدلی وجود ندارد حتی با دو نفر از مسئولان صحبت کردم که در زمان خودش نامشان را اعلام می‌کنم و آنها گفتند در جلسه‌ای که با قاضی (صدای سوت) داشته‌اند او گفته است در پرونده مهدی چیزی وجود ندارد.

گزارشگر: ادعاها و اتهاماتی که این مادر و دختر در این جمعیت چند ده نفره مطرح می‌کنند مسائلی است که رئیس قوه قضا پیش از این به طور قاطع جوابش را داده بود.

آملی لاریجانی: نباید این‌طور باشد که اگر حکمی علیه مسئولی داده شد همه قوه قضاییه و زمین و زمان را به هم بدوزد که بگوید غلط است. فیلم وداع درست می‌کنند برای آن‌که آراء قوه قضاییه را تخریب کنند.

گزارشگر: در میان چند ده نفری که روبه‌روی زندان اوین در قلب تهران آزادانه از منافقین لیبرتی حمایت می‌کردند جای یک نفر خالی بود؛ احمد شهید، گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر که براساس گفته‌های تجمع‌کنندگان مستندی تهیه کند و از نقض حقوق‌بشر و خفقان سیاسی در ایران بگوید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها