سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه امروز تهران گفت: برخی می گویند امریکا تغییر کرده است در حالیکه خودشان عوض شده اند.
کد خبر: ۸۵۵۵۹۸
آمریکا تغییر نکرده/ بعضی ها خودشان عوض شده اند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، حسن رحیم پور ازغدی در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه تهران در ادامه تبیین خط امام و خطر خروج از این خط گفت: این در حالیست که امریکا بالذات تروریست است و سراسر جهان را به آتش کشیده و هنوز در صدد ایجاد اسرائیل بزرگ است.

سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه امروزتهران افزود: سوال می کنم، رهبر یک مکتب این سخنان را در وصیت نامه اش برای جهانیان و برای همیشه گفته است آیا این سخنان تاریخ مصرف دارد؟

رحیم پورازغدی گفت: اگر همه سخنان ایشان را جمع کنند و بگویند تاریخ مصرف دارد با وصیت نامه ایشان چه می کنند؟

وی تصریح کرد: با ملاک هایی که برخی آقایان در تعریفشان از افراط گری بیان می کنند ، منشا افراط گری شخص امام راحل است.

رحیم پور ازغدی گفت: کسی که در راس حاکمیت بود درباره رژیم های دیگر و برخی سران آنان چه گفته است؟ امام، حسنی مبارک را هم آخور با اسرائیل جنایتکار دانسته و درباره شاه مراکش فرموده اند: "حسن در راه خدمت به اسرائیل و امریکا از هیچ خیانتی به اسلام و ملت ها فروگذار نیست".

وی افزود: امام در وصیت نامه شان از جوانان مسلمان در جهان خواسته اند قیام و حکومت هایشان را سرنگون کنند آیا این حرف ها افراط است یا اعتدال؟ آیا اینها افراطی است یا میانه روی ؟

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: با این تعاریفی که برخی ارائه می کنند آیا این امام جزو عقلاست؟

وی افزود: می گویند کاری کنیم که ایران ، اسلام و شیعه هراسی از بین برود و ایران از خبر و تیتر اول رسانه های غربی برداشته شود تا این قدر ما را متهم نکنند و می گویند ما عوض شده ایم .

رحیم پور ازغدی تصریح کرد: همان چیزهایی که برخی در قالب اسلام هراسی در برابر غرب نقطه ضعف می دانند دقیقا امام راحل نقطه قوت دانسته اند.

امام راحل، تعریف غرب از ما را علامت انحراف می دانستند

وی خطاب به کسانی که معادلاتشان عوض شده است اظهار داشت: امام راحل فرموده اند اگر امریکا در جایی از شما تعریف می کند بدانید حتما غلطی کرده اید در حالی که عده ای می گویند اوضاع درست شده است زیرا مقامات و رسانه های غربی از ما تعریف می کنند و درست همان چیزی که امام علامت انحراف می دانستند اینها خوب می دانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها